Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSTŘÍPKY - BABIČČINA PŮDA
Autor
Marcela.K.
34 názorů
blacksabbath
22. 01. 2021:-)))))....*/*****
jj, musím počítat, protože jsem sama, ale kdybych měla chlapa, žila bych podobně jako ty :) nebaví mě nákupní centra, je to hroznýýý, když musím nakupovat, brrr, vždycky se na to dva dny připravuju a pomalu odmarodím, jsem z toho vždycky děsně utahaná :) nejsi divná!
Marcela.K.
16. 10. 2018Maminka musela počítat každou korunu....pro mě mají věci hodnotu, počítání jsem svěřila manželovi. Jsem divná, nebaví mě nakupování, nebaví mě hlídat peníze.
Dcera je ekonomka, pracuje jako finanční specialistka v jedné počítačové firmě....takže
Marcela.K.
16. 10. 2018:-))) to znám, mně se toho bude ještě tolik hodit, že to pak bude na dvě vlečky, až to budou likvidovat. To přešiju, to rozpářu a přepletu, to néééé nevyhazuj to! Mám vyhazovací dceru :-) Po kom ta holka vlastně je?...!
zrovna předevčírem jsem vyklízela zase po čase skříně a narazila na takovou dlouhou sukni s volánkama, kterou vážně vůbec nenosím... myslíš, že jsem ji vyhodila? nee, oblíkla, chvíli se točila před zrcadlem a znovu úhledně složila do skříně... se bude ještě hodit :)))
Marcela.K.
16. 10. 2018Tak jo, křivá a kulhající :-))) Zkusím to zase, jestli to funguje, tak budu.
Marcela.K.
16. 10. 2018Můžou princezny kulhat? pak bych možná... :-)
Marcela.K.
16. 10. 2018Jo ...to jsem byla pořád. Najdeš to ve STŘÍPCÍCH :-) Myslím, že holčičky to tak mívají... alespoň mé tři vnučky se v tomto určitě pobabily :-)
Marcela.K.
16. 10. 2018...jo, to mi píšou pod tyto texty často...že je to vrací do jejich dětství :-)
líbí se mi tenhle styl psaní.. jen naťuknutí a čtenář jde dál a dál po svých :)
Marcela.K.
16. 10. 2018.
Marcela.K.
19. 08. 2014To sice nebyl záměr, ale mám radost, když se najde čtenář, který "musí" :-)
Dík.
Ten styl je mi blízký...miniaturní střípky vzpomínek.Co k tomu dodat Tvé psaní je osobité a jedinečné...ani bych nechtěl nějak zasahovat..naopak vtáhneš do vzpomínek čtenáře a ten musí chtě nechtě po večerech číst a číst...