Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se...zase jsem se za...
22. 10. 2007
35
33
4268
Autor
malinka_hvezdinka
...zas mě to hřeje
jak čaj z termosky
na vršku hory
první pohlazení
po vlasech
letmý dotek
šály
jsem zazimovaná...
33 názorů
Konečně jsem ji našla!!! ukrytá ve sbírečce ;-) Tuhle prostě miluju! :-)
Mala_Princezna
05. 11. 2007nonamebeast
26. 10. 2007
héérdek, ty si slavná:) jestli já ti nakonec nebudu závidět, kuře jedno :)
s úsměvem na rtech s tipem skrytým v hvězdičce * nakukuju do tvých stránek... na těch pár slovíček. No... a co udělají =o) tak jen tak dál. ať je tvoje strdce tak horké, aby se na něm ten čaj dal vařit =o)
papóchu - jak já to vidím je taková hvězda oděna do svého třpytu (kurňa - není to klišé?).
malinka_hvezdinka
23. 10. 2007malinka_hvezdinka
23. 10. 2007
Montrealer - co se do toho hrabeš, Monťáku? to bylo určeno Malé hvězdě a nikoli tobě. Je to má soukromá věc, jak píšeš, a přesto mi do toho kecáš (:-D)))... navíc zaměňuješ po kom lezu a kam lezu. To, milý Monty, není totéž : už jsi velký chlapec a měl bys to od sebe odlišit. Po kom lezu : poslední rok už jen po čtyřech... :-)
aleš-novák
23. 10. 2007
úžasné a navíc se mi zdá v tom
ten dvojí kontext
mám z toho pocit
že to má skrytý ještě hlubší emocionální kontext
ale možná se mýlím..:)
čili líbíííí *
Příjemná pointa, smítko nadhledu natáhne autíčko na klíček, a to pak chvilku jede. Příjemné verše, nebo spíš - příjemné pozastavení. *
Montrealer
22. 10. 2007
mám rád úsporné verše s velkým obsahem, nebo dobrým obrazem. To umíš, proto k tobě lezu rád...