Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePsí čekání
01. 11. 2007
10
23
4101
Autor
macecha
Střapatá,maličká,
je jeho hlavička.
A ta očička,
jako sklíčka,
co hráli jsme si s nimi,
za malička.
Stočený do klubíčka,
jak malá kulička,
očička zavřená,
myslíš si, že spinká.
To omyl je.
S každým Tvým pohybem,
změní se v malého lvíčka.
Ouška nastraží, vyskočí
čekajíc, že jeho panička,
přec si to rozmyslí
a svého mazlíčka,
do světa psích vůní,
zas jednou ven pustí.
23 názorů
Ano mohlo by to být v kategorii písmáci dětem jak je už v komentářích napsáno ale pochybuju že by se to kdy dostalo k jejich zrakům. Což ovšem nevadí - je to taková milá říkanka co pohladí...
Kočkodane, můj pejse, Bertík bude mít letos v červenci 16 roků, ale drží se ještě. Sice má nemocné srdíčko, ale snad ještě vydrží. Miluji ho moc, je to moje jediná radost na světě. A bytost, která mě miluje beze zbytku. Kočičky máme doma také čtyři. Ale, ty více tíhnou k příteli.
Já také miluji psy, mám ale „jen“ ctyri kocky. Trochu váhám, jestli mám tenhle komentár odeslat, abych te nerozesmutnel, pokud tvuj kamarád jiz behá v psím ráji...
ano, koloušku. Já jsem mu také právě proto věrná a nemohu ho opustit ....
Ten pejsek maličký
u svojí paničky
nejvíce je spokojený,
proto je jí také věrný.T*
Vím o čem mluvíš, měla jsem fenku Maltezského pinče jmenovala se Lotynka.Je to šest let a vzpomínám na ni každý den.
Evi, já miluji pejsky. A mám doma i dvě kočičky. Donesl je domů můj ex. Také je tam o nich někde povídka.
Hrozím se toho, až ten můj malý miláček tu se mnou nebude. Jeho láska mě drží na nohou a to, bez nadsázky. Díky.
amálko, já ho také moc miluji. Nahrazuje mi všechnu lásku světa, o kterou jsem přišla. Je to moje štěstí a je to člen rodiny. Nejvíce rozmazlovaný, milovaný. Děkuji.
Já strašně miluju svýho pejska, je to člen rodiny, ať si říká kdo chce, co chce. Chápu a dávám tip, je to pěkný :-)
Já strašně miluju svýho pejska, je to člen rodiny, ať si říká kdo chce, co chce. Chápu a dávám tip, je to pěkný :-)
Diano, to byly mé první pokusy, ani jsem nevěděla, že bych byla schopna něco napsat. Před tím jsem PC neviděla ani z letadla, natož abych si myslela, že něco budu schopna napsat. Učím se, snad se to časem vše napraví a budou mé věci k přečtení, protože jsem si tímto na svá stará kolena splnila sen. A navíc, on je to malý pejsek, takže možná proto tolik zdrobnělin. O tom, jak se píší básně toho moc nevím. Píšu to, co cítím. Děkuji za pozornost.
Taky mám ráda psy. Máme dva, aby jim nebylo smutno, když jsme v práci. Moc dobře rozumím pocitům, které básnička vyjadřuje. Používáš však v ní hodně zdrobnělin. Podle mého názoru to básni trochu škodí.
avox, díky. Jeho očika, když se na mne podívá, umí vyjádřit city víc, než lidé. Také je mu už jedenáct a mám o něj velký strach.
alfonso, já miluji pejsky. A tohoto diblíka nejvíc, je to můj nejlepší kamarád, kterého mám a který mě nikdy nezradí.
aleš-novák
27. 02. 2008
Děkuji, zahřálo to u srdce. Je to opravdu vyjádření lásky k mému pejskovi.
Spíš Písmáci dětem... veselá, lehýnká, nenáročná... a přesto v sobě nese kus lásky. *