Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sebrno, čára, sobota...
29. 10. 2007
0
78
6411
Autor
martinez
x
já jen tak jako jasně a stručně:
brňáci a všeci kdo máte jak a proč a za co...
Od
|
zlyvkus
|
Pro
|
mořský koník
|
Odesláno
|
29.10.2007 23:23:38
|
Předmět
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: n/a
|
...a je to pred bankou/porcelanom cara sobota 19:00 |
a podle toho kolik se nás sejde, tam pudem... zlyvkus má plán... a případným budoucím opozdilcům na sebe možu dát mobil nebo si ho vemte od zlyhovkusa :o)
x
78 názorů
co ja nic nedlzim...preco avi? jo a minule som bol v po tak som nemohol
túto si choď kam chceš... :oD
v brně až tu příští přece... nepanikař :o)
nu, co dodat - chyť příležitost za pačesy příští sobotu, netuším kolikátýho bude ale sraz bude páč mi někeří chlapci něco dlužej... že števko? :o)
papouchu, neděle odpoledne pro mne není dobrý termín, takže já nic :o(
já doufám ve spravedlnost, dadi... a pak taky v tu pravidelnost samozřejmě, snad se to uchytne... malý pravidelný srazíky kdodojdedojde... a sem tam nějakej větší, co? :o)
fajo - súhlas :o)
sestří po 14 dnech - vyjímečně možno svolat mimořádný sjezd ;o)
sestricka.slunicko1
04. 11. 2007
áno,dosť pohodový zrazík- a určite súhlasím,že prevetrať hlavu raz za 2týždne vôbec nezaškodí..)
no přece todlenc:
http://pismak.cz/index.php?data=read&id=261065
Březová nad Svitavou
pojeďmež :-)
nevím co znamená TA březová nad svitavou, ale ano, 17.11. - a pak bude zas někdy další - asi se nám to zalíbilo :o)
já už sem se měla - lidičky co přišli byli moc fajn a za 14 dní by teda měl být sraz s pořadovým číslem 1 :o)
sestricka.slunicko1
03. 11. 2007
no to musíš, dyž už ne papouch, tak aspoň ňákej opeřenec ;o)
fajo, já už taky tu!
Honyyku,tie čo boli cvičené už sú zjedené..a s nekrotkými by som sa asi nemohol pochváliť..
no..
a marti,nejak sa už dohodneme;)
Ticho a Tma
01. 11. 2007
ptomka máš přece taky - a můj potomek tvýmu něco posílá, snad to nezapomenu zítra :o)
no ale teda vďaka tomu,že už máš potomka sa do prvej línie príliš nehodíš..budú lietať ostré (slová,strely atď..;)
kto má prachy,nech sa prihlási;)
inak mi začína dochádzať,prečo máme spicha pred bankou..takže každý so sebou masku (ja nemusím,mňa už Šéf obdaril-prírodnou) a aspoň atrapu zbrane (ja mám pripravený svetielkujúci meč zo Star treku,kvôli efektu)
tak..
Ticho a Tma
31. 10. 2007Ticho a Tma
31. 10. 2007Ticho a Tma
31. 10. 2007honza_bordovicky
31. 10. 2007
haha já toho zvládnu dost.)) ale jak sem se tak přehrabával v peněžence,vidím to spíš tak že zapadnu do nějaké útulné svitavské hospůdky.../
no právě proto Maasku je tam jen to sobota :o)
tak dorazíš nebo ano? :o)
domi - každej co zvládne... :o)
milý papouchu, možná to jednoduchostí, ale třebas tím že někdo má jen velmi málo času pročítat všechno dopodrobna a flákat se na netu, tudíž na svou obhajobu mohu říct, že datum jsem přehlédl, a taktéž jsem teď ve stavu, že občas ani netuším jaký je měsíc natož ještě hlídat konkrétní datum :-)
anebo - jo!! Když pražáci nepíšou v upoutávkách místo akce (prahu), tak my brňáci nebudeme natruc psát datum akce!!! :-))))))
ne, NENÍ to jasné
někteří lidé a ptáci jsou jednodušší, než si myslíš
a musíš jim to zatroubit do ucha polopatě (viz Maasek)
papouchu milý, brno čára sobota - vybubnováno v pondělí, takže to je jasný, ne? datum by to jen zkomplikovalo... prostě nejbližší sobota - a až bude po, bude po...
:o)
pobočníku, viz odpověď pro papoucha :o)
martinezíí, je sice pravda, že tam jaxˇtaxˇ máš napsané Brnóó (aby se různí nedovtipní ptáci nemohli domnívat, že je to v Pejřimoujě), ale NEMÁŠ TAM DATUM, víííííííššš :-PPP
Maasku, podívej se na datum "vydání" a nepanikař - bude to včil, tak prostě teda doraž :o)
tahle akce už byla nebo bude? jestli už byla tak mě mrzí že jsem ji porpás...
TY seš hodnej, tanečníku - a mobil budu potřebovat esi ten svůj někomu dám kvůli srazu :o)
Jarmila Moosová Kuřitková
30. 10. 2007
a já opravuju - nejde o pokusný srazík alébrž nultý v pořadí všech následujících :o)
))))))))))dadik...a co se mnou...,.?)))
preji prijemnou zabavu a hodne uspechu v osobnim i pracovnim zivote, jiz vybrany nick jiste bude svym nazvem lakat k bozimu posezeni....DDDDDDDDDD
tak ty už nejseš ani polostrapec?! no to bude těžká identifikace teda...
pokusny zrazik,to znie ohavne!!
inak mna nespoznas marti,bo som prebehol sisku masinkou..sme s malou ako vajce vajcu podobni..aspon vieme,po kom ma taku sisatu sisku;)
pokusny zrazik,to znie ohavne!!
inak mna nespoznas marti,bo som prebehol sisku masinkou..sme s malou ako vajce vajcu podobni..aspon vieme,po kom ma taku sisatu sisku;)
plačící a zoufající si: zadržte - to určitě nebude naposled... je to takový pokusný srazík a uspěje-li, nic nebrání srazit se zas jindy a třeba aj za světla :o)
aledoháje .. sobota 3.11.?? :-(( to jsem zrovna v Olomouci .. tadyk:
http://www.volny.cz/kpsdvorak/kph-plak.htm
To to sakra ptáci nemůžete říct dříf?
Jarmila Moosová Kuřitková
30. 10. 2007sestricka.slunicko1
30. 10. 2007
vysoká strapatá blbý úsmev - nejsme my sourozenci?!
kniha by se hodila ve čtvrtek nebo na konci školního roku, včil tak deštník - já má modrej se slonama a žirafama nebo zebrama - prostě pod africkou oblohou :o) a zelenou bundu
dík za zprávu, snad k tomu každej přistoupí takhle zodpovědně jako tu dochtor :o)
vy co se znáte, se poznáte... a koho neznám já, odchytněte si mě - budu stejně střapatá jak tu na fotce :o)