Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRuka
02. 11. 2007
8
26
4018
Autor
Milly
Půjčil sis ruku k drbání na zádech,
přestože byla studená
říkal jsi, že Tvá je víc
nebyla to pravda
ani dlouhodobé přikládání
k té mé ani na tváře
mě nepřevědčilo
Tvoje oči se smály
hřály modře
Ty jedno blonďatý strašidlo
Jeden úsměv
přes celou tvář
zkrat, dotyky jazyků
A Tvoje ruka
vevnitř pak taky vůbec nestudila
(v lese se potmě nebojím,
a ani s Tebou)
26 názorů
Zásah, líbí moc, nejen pro to, že o čem píšeš je mi blízké, srozumitelné, ale pro tu jasnou formu!
řeknihůhůhůsemtojárazdvatři
20. 11. 2007
Hmm?? Tak to si můžu gratulovat, že jsem to dobře napsala... ;-) :-))
Hodnocení......- prostě co mě nejvíc vezme, to je pro mě nejlepší... nějaký odborný kecy moc nevedu, a ani neberu..
Ale kdepa, to zaútočilo na moje nejniternější pudy, to nemá s myšlením co dělat :)
Co je hodnocení? Prapříčina většiny problémů :)
Pokud Ti to přijde příliš intimní, tak to ses asi myšlení moc neubránil.... .-))
A hodnocení- co je hodnocení....?? :o))
Text je hezky napsaný ale myslím ,že takovéto osobní věci se prostě hodnotit nedají,bud osloví,nebo ne...
kapitan: ale prosím Tě....- pročpak?? :-)) (neříkej, že se cítíš býti jí tak unešen....)
Tohle je prostě vzpomínka na šťastnou chvíli... psaná pro mě- a pro něj, no.. :-))
Díky. .-) *
Od toho pátého řádku by se mi víc líbilo, kdyby vše bylo řečeno tak nějak opisem. Aby to každého napadlo, ale nezaznělo to přímo; tak nějak. Možná je to problém všech zamilovaných (a zklamaných) básniček. Autor vidí jejich řádky úplně jinak, než je vidí zbytek světa. Autor se brodí se perlami a diamanty nebo je naopak zasypáván hlínou... a zbytek světa si toho ani nevšimne. Anebo je chyba na mojí straně, protože už se takhle neumím dívat (snad jen podívat, ohlédnout)
No, možná mě 1. napadlo "vkládání do té mé"..., nevim už.... -a lepší formulace mě nenapadla... :-))
* díky za kritiku. .-)
Ne, pak už je to zas o něco lepší, ale ne tolik jako ty první čtyři řádky. A taky už se na to po již zmíněné strojené formulaci (dlouhodobé přikládání) dívám jinýma očima.
Z téhle se mi líbí jen první čtyři řádky. Pak se mi to nějak odcizí. Vlastně se to začne kazit slovy: 'dlouhodobé přikládání'