Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePo daždi...
03. 11. 2007
13
29
3194
Autor
kaacena
Dvíham kútiky úst k oblohe,
v očiach len zrniečka vetra
a z nich kdesi v hĺbke ,
utajený,
klíči nový deň.
29 názorů
no planujem ze pri troche stastia by som mohla byt ked vydrzim este zhruba 9 a pol semestra na skole ..:)
hmm to je zlozite, zalezi to aj od toho o akych demonov ide... dokazu ich vyhnat alebo skrotit len urciti ludia ktori su alebo sa stavaju tebe blizkymi. :)
Juj, slecna je/bude psycho? :)
Ale ja nechci, abys me ucila krotit moje demony, ja Ti je proste poslu, Ty z nich nadelas beranky a posles mi je zpatky, to by neslo? :)
mno som na nich zvedava:)..este musim potrenovat ale pekna perspektiva do buducnosti...:) ucit ludi ako "ukaznit" demonov..hm..ono to vlastne chysta sa byt mojim realnym povolanim..to si trafil..:)
Tak to Ti pošlu pár svých, neuvažuješ o tom, že by sis založila cvičák pro démony noci? :)
sú kdesi v skryte...majú vždy len hodinu od polnoci do jednej...pre bytie :)
sú kdesi v skryte...majú vždy len hodinu od polnoci do jednej...pre bytie :)