J_i_ř_í_k_u! :-)) Už zas vim, proč jsem Ti psala kdysi, že tu chybí Tvý psaní...
Milly: "a pak, že Tvý kritiky nestojí za přemýšlení" To že jsem napsal? Páááni, ja někdy tak kecám, když jsem upřímnej...
Když já nevim, co nebudeš říkat..., hej, řekni to....... .-) Prosím.
Jojo... :-) * Děkuju.......
-------------------------
j_i_r_i_k: dobře vystiženo.... (a pak, že Tvý kritiky nestojí za přemýšlení... .-))
--------------------------
Karol.: sakra nepříjemnej pocit, co..? :-)
--------------------------
Laura: díky.., jsem ráda, že to někomu něco dalo. :-)
"a oni že to je krásný"...tak ne, to říkat nebudu.)...ale je...je, moc...
něžná..připomíná mi beránky na obloze:)
a taky..."tlapká"...nádherný slovo tohle...*
A ráno na dvorku u popelnic přetahuješ se se spráskaným štěnětem o skrovné zbytky včerejší hostiny, už nejde o bezpečí, když je hlad...
tenhle pocit znám. moje kotě ho v tom případě zrovna obtěžovalo
Díky za vysvětlení.. Jen abych věděla. :-)
Na tip to nevypadá, ale na hvězdy a to 4 ano.Proč plýtvat slovy, když je vše napsáno?
Co to? Ty 4 hvězdičky měl bejt tip, anebo 4 body z pěti (třeba)? .-)
pěkná kočičina :o) když si kočičí signály dávají lidé, ani k tomu nepotřebují slova...
ty mi dáváš, Milly! :))))
pestrostí jsem měla na mysli názorovou pestrost, v komentářích
co ti mám na to říct? tvůj text mi vytáhl z mysli reakci - já nehodnotím tebe ani báseň, jenom píšu, co ve mně vzbudila - pocit, myšlenku atd.
nemyslím, že je to o chybách, ale o nejistotách
není třeba se nikomu vbízet, jen být sám sebou - dělá to divy v té správné společnosti :)))
No.. ona hlavně ta pravda- to záleží na tom, odkud se člověk zrovna kouká... A myslim, že málokdy jednaj lidi "dokonale" a stejnak jsou spolu tak, jak jsou, proto, že se právě nějak potřebujou.
Pestrost- jako střídat ve vkládání "dobrý" a "špatný" díla.....? :-))
A na tu otázku (otázka :-)): protože máme tendenci se za každou "chybu" nenávidět? (a to bolí)
je to jeden úhel pohledu na tvoji báseň - zavítají sem jiní, vyjádří se jinak
pestrost je důležitá :)))
pravdu znáš jenom ty - často lžeme hlavně sobě, proč? .......
Jarmilo, a co když je sám v rozpacích víc? A co když jsem já naprostější sobec?? .-)
Nicméně díky.. Jestli se Ti to vážně líbí..... Už jsem přemýšlela, jestli to nesmazat.. (pro uměleckou ne/kvalitu)
muž, který přivede ženu do rozpaků není nic víc, než prachsprostý sobec - zvaž to, kotě ... *