Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMihalnica
Autor
MonaBrokilon
Veľmi aktuálna minulosť v čistom štýle.
Ako tri momenty zhrnuté v jednej vete. Stále sa opakujúcej v hlave.
Ako jedno „Ahoj“.
Zamotaná od korienkov vlasov do dlhých zložitých copov tvojich malých bezvýznamných nádejí.
Tých, ktoré dávaš každej „faninke“.
Svojej frajerke.
A mne.
Neodlišnej. Takej ako ony.
Rovnaké nič nesľubujúce. Oficiálne.
My však vieme, ja a ony, aké sú tvoje pohľady a ramená. Že bolia nádejným teplom. Jedinečnosťou našich osobných mizanscén, samo osebe nič nevraviacich.
Ako keď si pozrieš 5 minút z predstavenia tesne pred prestávkou.
A ty si režisér. Bábkar.
Omámil si všetky moje zmysly, preprogramoval ich na neskutočné šťastie zo všetkého čo sa ťa týka. Opojená, som nepostrehla ako mi omotávaš telo a všetky myšlienky tenkým pavučinovým závojom snovaným v tvojich očiach.
Upevnená na jednej mihalnici čakám.
Zažmurkáš a nenápadne si ma tak privinieš celkom blízko aby som ti mohla padnúť do oka?
Lenže čo potom?
Kam si dáš všetky čo sa mlčky tlačia vedľa mňa?
A čo bude s tou, ktorej si sľúbil ich bezvýhradné vlastníctvo?
Veď máš toľko ďalších mihalníc...
Nie. Po čase ju necháš vypadnúť a s malým prianím ju položíš na cudzí prst. A s pohľadom tkajúcim ďalšie neviditeľné siete zastrieš jej vnemy novým závojom klamstiev, rečičiek a sľubov.
Ale dovtedy...
Dovtedy ma necháš čakať.