Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sena řetízkovým kolotoči...
Výběr: Print
15. 11. 2007
52
121
4066
Autor
martinez
x
vmilovanou
vpletenou do kola
lámeš mě
srážíš mě
sbíráš mě
líbáš mě
máš mě
...a já chci mnohem mnohem víc
x
121 názorů
* takhle netočila se hlava mi při víně,
v metru ani v panoramatickém kině .o)
but to want more, much more isn´t that bad if you have or/and get at least something - it doesn´t mean you aren´t satisfied or happy - you just simply want more of what you have... :o)
děkuju... a že to brno - četlas "plakát" o sobotním srazu? je u mne na stránce...
Lady_clash
13. 12. 2007
já ani nevěděla že píšu tak zvesela :oD
rozhodně se vrať, esi seš na ty anděly jak sem si někde všimla, máš jich tu u mne pár ve sbírce :o)
:o)))) tak to je první, co od Tebe čtu....a jen co se vrátím, budu pokračovat :o)))))))))))))
no dostala... šak je tu :o)
běž do Vlastní, Nastavení a nastav si kritiky nové nahoru... a uvidíš je - a nebo si klikni na všechny kritiky na novou stránku ;o)
já včil utíkám, budu večer zas - zatím ahoj :o)
leč není to asi důležité...nebudu už ohledně fota pátrat po zprávě...šlo mi o kontakt,ta básńa je pěkná,psala jsem,že by prolog mohl být samostatnou básní..mám v tomto principu někde podobnou,připomnělas mi,taky má podobnou Dickinsonová,tu miluju...tak dostalas asi,to mý kritikovyjádření..tak....
u koníka nemám - ale měla sem, krásnýho koníčka barevnýho - než ho písmák sežral :o)
nechápu,jak tože nejsem mezi kritiky)-technicky,nevadí kvůlivá egu.....zaujalo mě foto tvé ..to tam bolo ud začátku?
on původně byl... jenže by mi chyběl název... si to takhle řešívám že dyž nevím název, tož ho vyrobím z konce prologu nebo začátku dílka :o)
pozdrav opětuju :o)
Jenom bych opakovala chválu, co už tu psali ostatní... už prolog mě fascinoval... tip*
dík teda aj tu aj u podmořskýho útesu... dyž sou ty "kritiky" stejný :o)
prolog na mě udělal snad větší dojem, než dílko samotné, i tak je ale velice povedené.
Usmáty_autor
19. 11. 2007Usmáty_autor
19. 11. 2007
no to bych si měla někam zapsat - tvá první hvězda u mne po TAKOVÝ době! :o)
díky
Usmáty_autor
19. 11. 2007
per_zay, díky :o)
pali, dík za povzbuzení - a zabralo to, že sem si "dupla" :o)
typická ženská... neví co chce, ale nedá pokoj, dokud to nedostane... :-))
krempííí - ty neumíš číst!?! dyk se tam píše kdo avi posílá :oD
jen dyž máš někoho v oblíbených, posílá ti to od něj písmák... že by? :oD
viem ze ty neposlala... mne to vzdy udela nekdo a ja nevim kdo (myslim to avi :-) )
ale já ti avi neposlala, to sem myslela - a nediv se ničemu, to je nejjistější :o)
mart sak ja sa nebranim zadnym avi
a odkial vies ze krempi si vie povedat o to co ce? :-)
illusion - díky, aj tobě, Monty
krempi - si to vyříkej s tím kdo tě avízoval... - já vím co chcu a umím si o to říct stejně jako krempi, neboj ;o)
dostala som to jak avi... a moja odpoved- dievca co ece viac ces? no ako krempi bych znala jednu odpoved, ale radsej nenapisem :-)
Montrealer
17. 11. 2007
no - a ono je třeba si o to aj říct, jak jinak by to člověk dostal? ;o)
dík za návštěvu :o)
všem poslední dobou se tu zjevivším dík! :o)
Jezu, popř. další brněnští či kolbrněnští - co tahle sobota? viz náš první sraz u mne tu na stránce... :o)
nonamebeast
16. 11. 2007
na řetízkáči se dá ještě dělat věcí - zamotávat sólo, ve dvojici, ve trojici, odkopávat, chytat .. i zvracet .. :-)
Ticho a Tma
16. 11. 2007
ano, kubí - myslím že martinez je rozhodně to nejpravější a nejpříhodnější příjmení pro ryzího češtináře :oD
mylenko, Milly, vlad03, mademoiselle..., sabi a Norberte - děkuju vám všem :o)
prostě geniální jako vždy, vynálezce češtiny se musel jmenovat martinez :)
Jo, krásný vyjádření a hraní si se slovy a s jejich významy...... + významově blízké mi! :-)
-t-
avi
Marcela.K.
15. 11. 2007mademoiselle prvoque
15. 11. 2007
už se opakuji... kdyby byl jen prolog a ten závěrečný verš, úplně by mi to stačilo, takže ode mne taky jednu hvězdičku, když nemůžu dát dvě :-)) */
zvlaští, že mi zrovna dneska šlo hlavou...že bych se už nikdy nechtěla na řetízkáči točit sama...sovislosti raději nevysvětluji, to by bylo na dlouho
mnohem mnohem mnohééém..a som kdesi čosi počul,že: život=to,čo nechceme+to,čo nemáme..sakra práce;)
*!
Najmladšia
15. 11. 2007
stano, díky, Jarmilo, taky
mladucha - asi musíme být skromný, no... :o)
Jarmila Moosová Kuřitková
15. 11. 2007Najmladšia
15. 11. 2007
hvězdinko, ono původně to měl být jen prolog, ale bylo by to divný dyby to pak názvem končilo... a zas ta další část se mi tu potulovala taková opuštěná... :o)
díky
malinka_hvezdinka
15. 11. 2007sestricka.slunicko1
15. 11. 2007sestricka.slunicko1
15. 11. 2007
prolog je úžasný! nádherný! ;o)
ten zbytek ... připomíná mi mé výkřiky,které jsem psávala, fakt hodně podobné ;o)