Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTichá bolest
Výběr: Petr_Pan, sapro
18. 06. 2001
95
9
9294
Autor
blbjenka
V mém stínu se teď i kus tvého skrývá
děsím se obou. Tichá, mlčenlivá
v duši pláču. Bez Boha, bez pomoci -
- to ty´s ho ve mně zahubil té noci
Pod kroky mými dál se točí země
a přátelům teď říkám: "Nechejte mě!"
když záchranná mi zkouší házet lana
Jak zapomenout,
lásko nežádaná?
9 názorů
NightStalker
30. 11. 2010
... přišlo mi to jako písnička... písnička z pohádky..dokonce mi to jednu připomnělo... ted.. počkej. vybavím si slova :-)
ach ta láska,...láska nedočkavá,... jak nerada čeká...
myslím, že to je z hloupého honzy.. nevím :-) myslím, že jo.. ani nevím, proč se mi vybavilo zrovna tohle...
Tip
angel_death
25. 01. 2006
je to nádherný a i když můj tip asi zanikne v hromadě těch předchozích a nevím, jestli Ti ještě udělá alespoň malinkou radost, neovládnu se :)
úplně mi to vzalo dech! Nádherná :). Moc moc moc. To si zaslouží 7* a tipik. Děkuji že jsem to mohla číst ;)
záhadná_prokletá
28. 06. 2004
Boha qůli důrazu při čtení, zní to tak líp, semizdá, a posledních dvou slovech jsem si původně myslela, že jsou jasnou indicií k rozšifrování obsahu, jaxe ukázalo, tak nejsou, ale to už je teď fuk.
Don´t_worry
22. 06. 2004Don´t_worry
21. 06. 2004Don´t_worry
20. 06. 2004
grafika? je to centrovaný, ponivač se mi centrování líbí - někdy :) a je to fialový, páč ve svý době byly barvičky moderní ... a jakou už jinou? fialová - neco mezi krví a blátem - a vubec, fialová je prej barva osamění a deprese a tak. je to dostatečná spojitost? :o)
Je to nádherný, moc se mi to líbí....máš můj velký TIP + mezi NEJ...
jo a ještě jedno avi...
Petr_Pan: Tak nevím, co s tím....
Uf - tady můžeš vidět dokonalý důkaz toho, že časy velkých a opravdových talentů minuly :-/
Nádherné dílko - TIP + Výběr
sk8ergirl> Doporučuji kategorii MUSÍM a... Tu čest nechám Tobě :-)
Moc hezky napsane. Laska a zklamani jsou nejcastejsi a nejdecnejsi temata ke psani. Toto asi bylo hodne bolestive. Zachranych lan kamaradu je ale treba se chytat Ti to s nami mysli dobre .))) TIP moc hezky !!
NIghtRunner
07. 03. 2004hippiesanda
18. 11. 2003
čéče... asi tě jmenuju objevem dnešního dne... tohle je taky fakt moc krásný...*
chalcedonna
26. 05. 2002
tož schválně - co myslíš?
řekni a já pak řeknu (a slibuju, že už tě sem nebudu zbytečně tahat :)
no jo, ja zase zapomnela :o) ctenar ma pravo chapat cokoli jakkoli, v ramci
vlastniho soukromeho kontextu, a co tim autor puvodne chtel vyjadrit neni
vubec podstatne, a kdyz, tak leda zas pro autora a jeho psychiatra :o)
a jak uz jsem byl byval zjistil, podrobnym vysvetlovanim se basnicky leda tak
zkazej. procez asi tak: at si domyslis, co chces, domyslis si spravne :o)
koneckoncu, mas pravdu, na to aby clovek neco znal, nemusi to sam prozit, z me
strany to taky byl prachpusty pokus o empatii, a kdyz se to vezme obrazne,
toz to muzem znat vsichni. ok, beru svou predchozi reakci zpet :o)
pokud jsi to taky nezažila a je to to, co si myslím, pak jsi to nevystihla dobře.
stejně, pokud můžeš, rád bych znal tvůj výchozí bod...
na to abych něco znal, to nemusím nutně sám prožít... ale pravděpodobně jsem to jen dost nepochopil.
napíšeš mi vysvětlení? bojím se domýšlet
Pocit starý, prastarý jak řecké mýty... Zachytilas ho s obdivuhodnou virtuozitou, je tak obtisklý do slov, že si do něj každý může nalít svůj kus života své vlastní vzpomínky. Díky, tohle je pravá poezie.
Tip, samozřejmě, i když jsem to objevil nějak pozdě.
Mě se to líbí, není moc co dodat, snad jen potichoučku poděkovat za příjemné počteníčko.
A taky tip.
Krásné! "Bez Boha, bez pomoci, to tys ho ve mně zahubil té noci" to je přesné, znám to. Díky. tip*
dokonalé rýmy a vůbec celá forma - se mi zdá.
Navíc, z toho, kam jsme se dostali, si pomůžeme nejlíp sami, jak i báseň naznačuje. Bjlbejnko, je to krásná báseň, přijmi bez rozpaků všechny uznalé projevy :-)
Na bohy v básních (ať už jaké koli) jsem trošičku přecitlivělý...jo a ten apostrof u tys je nutný ?
Jinak není co bych dodal...100+1
Matyjustin
19. 06. 2001
Tynic: není nutný ? Já nevim... kdyby mi někdo vysvětlil, jak se to píše správně, byla bych ráda, v Pravidlech o tom totiž nic není :))
ostatním samozřejmě děkuju za přízeň, ale zas to nepřehánějte... přivádíte mě do rozpaků :))
ty vado! Budu si muset najit nejaky mistecko v nej, protoze tohle me fakt dostalo....
TIP
Jak zaponemout, lásko nežádaná ... krásný, ale zkazilo mi to celou o moooc krásnější báseň ... ale i tak
TIP jako hrom!!!
Hvezda1620
18. 06. 2001
žiadne vysvetlivky !! nech si to každý vysvetlí po svojom a hlavne - precíti!! Prvé dva verše ma dostali !! Pekne ! A okrem toho, zabudnúť sa nedá...iba sa zmieriť a spomínať na to, čo stálo zato ! :o)) Silné to je, jednoducho povedané, ale dosť hutne ! :o)
Astalavista
18. 06. 2001
Jujujujujujujujujujujuuuu, to je dobreee. Proc bolest umi psat tak krasne basne? Kdyz zabijeme bolest, tak s ni i toto, tu krasu....
tiepuko.
SlečnaMezková
18. 06. 2001
Ald : není-li to dostatečně srozumitelné, dodám vysvětlivky, stačí říct :o)
Konstantinidisová
14. 06. 2001
Holka, to je sliný!
Pěkný. Prožitek. Souznění. Díky!
Jsem ráda, že jsem to mohla číst jako první a že mohu přidělit první typ...
Jsem ráda, že jsem to mohla číst jako první a že mohu přidělit první typ...
░▒▓-_-▓▒░
«*»
A sakra, dost dobrý ...
A Petula bude asi holka :) (Nevím proč, Petulko, ale kdysi jsem od Tebe něco četl a získal jsem dojem, že jsi kluk ... převelice se omlouvám)
A tip ... ode mně celkem skoro jako vždycky, ale vždycky zaslouženě.