Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJako každý jiný
Výběr: sidonia, jt
24. 11. 2007
36
31
3683
Autor
G_B_Show
Jako každý jiný
Voňavý kouření,
hruškovej džus,
procházky po trávě
- se všim je šlus
Jen chabý vzpouzení,
pocity viny
a něžná fixace
na barbíny,
milostný vibrace,
zkurvený splíny,
flekatá matrace
Píčoviny
A pak
vole
oblíknout sako
a promoklý džíny
a ráno zas do práce
ulicí courat se
s hlavou dole
jako
každý jiný
31 názorů
je vyborna. nejvic zaujalo s barbinou. krasna spojeni.vazne libi. po dlouhe dobe je neco fajn.
Bezprizorný
08. 12. 2007
jestli budou keše, budu v brně - ale - zatm to vypadá bledě - v pátek půjdu dělat do montmartru a uvidíme, jestli to něco hod. teď nemám ani na cestu domu .. :-/
a .. kdybych byl v brně, zašel bych asi spíš a ashův koncík, než na slam, i když to může bejt zaujmavý ..
Já budu vydanej?
Já byl zase v neděli na slam poetry, byla to fakt podívaná..! Tuhle sobotu je v Brně celorepublikový finále, asi se tam taky pojedu podívat, stojí to za to. Nechceš se přidat? Jen doufám, že mi to vyjde s časem..
já myslel Tebe .. :-/
včera bylo legrační fra - sklepení plný básníků - divná podívaná ..
yeah - takhle Tě mám rád - určos předem věděl, že se bude líbit - mno .. nepřekvapim Tě .. ;-)
dík moc, že zase po čase ..
TIP + V + btw - ozval se Ti ondra lipár skrze sbírku ?
dobrý jakoze takovy poutavy. Obzvlášť část o barbinach a o hlavě dole.
dobre se cte
Antiutilitaristka
25. 11. 2007
och!
velmi mi sedla a prijde mi to jako velmi skvela vec!
mi se proste libi, ja mam takovyhle naturalisticky rikani rada
Nooo, ten závěr se mi na tom líbí nejmíň- jakože každej přece nechodí do práce smutnej a se skloněnou hlavou- přijde mi to jako kravina...
To předtim docela pěkný...., ale... asi už dostkrát jsem tu četla něco podobnýho- moc mě to nevzalo..