Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVýkřik
24. 11. 2007
7
13
2429
Autor
pivnik
Slza stekla.
Za ní druhá, hledajíc svého druha
vlévá se do mokré stopy.
Po skráních kroutí se stopičky soli.
Volají tichounkým hlasem: JÁ JSEM!!!
a pak.....
...se vypaří.
13 názorů
Alice Renata Beaterson
15. 01. 2010
dekuju moc:) jeden miroslawek me nerozhazi, jsou horsi veci na svete.. .)
jejdavilda
28. 12. 2008
Jak chceš. Jen mě se ta básnička moc líbila a ten obrázek to prostě kazí. Nevím, co jiného k tomu. Pokud nechceš nemaž ho. Chceš-li ho tam, tak ho tam měj a na nás (mě) kašli...:o)
nemas se za co omlouvat... no, asi je budu muset postupne vyhazet... ale ja necchuuuuu.. :)
dekuju moc:)
Líbí se mi. Jen ten obrázek ne, příjde mi to jako kýč a myslím, že ta báseň je silná dost a nemusí se k tomu přidávat žádnej obrázek a jesště takovej... promiň, ale prostě mi tam vadí. Jinak dílko pěkné.
mno, nevim jestli citis spravne - me inteligence a dospelost obchazeji sirokym obloukem.. :o) presto dekuji ;)
trochu mi vaděj ty obrázky ... ty báseň je obraz sama oa sobě .. v čtenářově hlavě! :)
jsi dobrá, tahle je srozumitelná, jemná, přímá .. a cejtim z ní inteligenci a bůh suď .. dospělost ;)
TIP*
taky moc pěkné, chytré a přitom srozumitelné......a zase se mi nelíbí ten obrázek, tak trochu člověku vnucuje nějakou představu a vytlačí tím tu, kterou si vytvořil při čtení básně....o tom by podle mě poezie být neměla :o) ale teda stejně ***!