Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDiesel Power
27. 11. 2007
18
31
6532
Autor
Miroslawek
|
31 názorů
AH:Tys to v té své poznámce k Lauře vystihl!
Hned se mi vybavila kresbička, kterou jsem kdesi viděl, snad od Kerlese:Auto nabourané do stromu je na sr... a škytá v posledním tažení. ON a ONA stojí poblíž, on s kladivem v ruce a říká: Ukončím to! Nemohu se na to dívat!;o)
Veeriiaann
23. 08. 2009
Ano, máš pravdu!!! Jak může být firma Shell tak pokrytecká a politická moc jí zobe z ruky!Jak k tomu přijdeme my,řadoví umělci! Sbíráme body na slevovou kartu.Původně byly za litr dieselu 2 body, ndes už jsou jenom dva. Takto si nasbírám bonus na mikrovlnnou troubu až za 253 let. Jen tak do nich!
Tak to mne bezpochyby rozesmálo, i když v tom samo o sobě moc vtipu není. Ale je to pěkné.
Laura Eleonora: Vždyť ono to má téměř co do činění s parte. Právě ono černé pozadí tomu dodává atmosféru.
Miroslawek
13. 08. 2008
Miroslawek:
Slibuji, že si doplním vzdělání v tomhle oboru! I když jsem si toho nabral teď poněkud více a tohle beru jen jako volnou partii šachu či podobné kombinační cvičení, aby člověk úplně nezdegeneroval z jistých opakujících se primitivních úkonů v práci...
Ty jsi zřejmě z oboru, když to tak znáš. Nebo vášnivý literární fanda...;o)
Miroslawek
13. 08. 2008
Miroslawek: Zato Ty máš v tom jasno a náležitě to předvádíš v praxi! Promiň, ale to, co Ty tvrdíš o mně, bych mohl spíše říkat já, a mnozí by tu se mnou souhlasili, jak lze vyčíst i z předchozích komentů! Přiznám se , že ta Tvá starší dílka mi připadala bližší a srozumitelnější. Ta se mi vážně líbila a měla i myšlenku, ale tohle je opravdu jen souhrn volných sociací vyvrhnutý na obrazovku. Možná by to mělo smysl pro psychoanalytika, který by Tě zkoumal, ale tohle je literární servr. I když nepopírám, že samo ucelené sepsání těch asociací může mít i pro Tebe smysl a dá Ti jistý pocit uvolnění...Máš jistě své důvody, proč jsi změnil svůj styl a já je respektuji...
Víš,stále mluvíš o pravidlech, ale Ty sám máš jen jediné: bouřit se za každou cenu proti všem pravidlům, pokud možno je nedodržovat a tvářit se jako děsný modernista! V konfrontaci s Tvými novějšími dílky mi to pak připadá velmi úsměvné...;o)
Ale jsme lidé svobodní a každý máme právo volby! Neshodneme-li se v jistých představách, nemusí ještě nikdo z nás být horší člověk než ten druhý. Jen prostě budeme mít jiný okruh přátel a příznivců, i jiné názory na jisté věci, ať už skutečné či převzaté od našich idolů a vzorů...
Měj se fajn! M.
Miroslawek
12. 08. 2008
Možná bys i uspěl jako repák, ale zařadit tohle jako vázaný verš a jiným kázat o zákonitostech rytmu? O těchhle pojmech mám trochu jiné představy...
Tohle je možná soupis asociací vyvolaných Tvými zběsile pádícími myšlenkami přeskakujícími jak blechy z jedné věci na druhou, ale ne poezie psná vázaným veršem...Sorry!
Marcela.K.
28. 11. 2007
s vlnitým plechem se v básních roztrhl pytel, je to takové novodobé obrazno-beatnické klišé :-)
taky mě mrzí ta vazba "plech vlnitý JAK nerv" tou archaickou technikou je celá obraznost v čudu
krátce tištěné spoje jsou fajn a korespondují s nervozitou a nesoustředěností textu :-)
pozorovatel
27. 11. 2007Antiutilitaristka
27. 11. 2007sestricka.slunicko1
27. 11. 2007
Výkruty byly (z mého hlediska) lepší, pořád si je vychutnávám jako lahůdku... Tohle přesahuje mé duševní schopnosti :-))
..a sežehnuté slovo
stojí příliš vratce...mne text zaujal..možná právě pro svou..neuchopitelnost..