Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZ prázdninového deníku
29. 11. 2007
5
13
2441
Autor
Floridor
Z prázdninového deníku
13 názorů
Marcela.K.
30. 11. 2007
I to kouření bylo jen v básni...Ale kdysi jsem kouřil.Ta chobotnice byla také ozvěna hezké dovolené vloni. A ještě bych měl prozradit, a to je fakt,přísahám, že celou báseň jsem napsal ve stylu, jak se dnes asi často píše (viz Antologie české poezie 2007), že jsem v rychlosti napsal, co mě právě napadlo, bez přemýšlení a potom jsem teprve zkoumal, co tento podvědomý, snový styl vyprodukoval. Zkuste to také...
Marcela.K.
30. 11. 2007
mylenka: básně se nevykládají, ale budiž, já se takové utajené básně teprve učím psát.
Má to znamenat asi toto: bouřka je mi ukradená, a další možné (jedno z...) nebezpečí je daleko, takže i když harpuna nevystřelila, tak se nic nestalo....Prózou se to přesně nevystihne, ale jde o symboly nebezpečí a obrany, která selhala, ale nebylo jí třeba atd...
Je to trochu bláznivé, jako celá poezie...a umění.
aleš-novák
30. 11. 2007Marcela.K.
30. 11. 2007
Program někdy neposlouchá...Strofy po odeslání splynou v jeden celek...
Bouřku mám ráda, řádění živlů... poslední sloka mi přijde jednak dost nesourodá, jednak téměř zbytečná, možná jen dost nerozumím... za ty dvě první */
Není problém to nahradit významovými slovesy nebo vypustit. Uvidíme, děkuji...Autor to hned nevidí.F.
mně tam trochu vadí to 3x jsem...
chobotnice psaní je dotěrná...
a harpuna nespolehlivá...