Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTAHY
01. 12. 2007
7
21
3879
Autor
moorgaan
ze vztahu do vztahu?
nepřichází v úvahu !!!
/ je to jak po tahu /
nu a když se zeptáš:
" kdo je nyní na tahu? "
paknu a když se zeptáš:
" kdo je nyní na tahu? "
JE TO V TAHU
21 názorů
no myslim holky, ze je to vysvetlene, nechodime se na pismak dohadovat, ja na to uz davno zapomel, pisemny projev je nekdy strasne zkreslujici a mohlo se stat, ze doslo k nejakemu hloupemu nedorozumeni.. ja omluvu prijimam a neminim se tim dal zabyvat.. nejsem Romanuv chranenec,nejsem nikoho chranenec, rad sem chodim, bavim se se vsemi, snazim se byt prinosem pokud to je mozne.. Romana mam rad, protoze si myslim, ze pise po svem, nenecha se nikym ovlivnovat, neni hloupy a ke me se vzdycky choval slusne a myslim, ze i ke spouste druhych..muze se stat, si tady najdou mezi sebou lide prostor k vzajemnemu napadani at uz z jakehokoliv duvodu.. je to chyba obou a nemeli by do toho zatahovat druhe.. pismak je prece prostor na pocteni si a zamysleni se nad zivotem, poezii, humorem, a podobne.. nemusim nekoho milovat, ale mel bych uznat, kdyz nekdo napise neco dobreho .. a dat mu najevo, ze se neco podarilo.. .. je to o vztahu lidi mezi sebou..
Jarmila Moosová Kuřitková
12. 05. 2008Marcela.K.
12. 05. 2008Marcela.K.
12. 05. 2008Jarmila Moosová Kuřitková
11. 05. 2008
jirik.. reakce na tvuj pohled k vicero dilkum co tady mam- urcite mas pravdu v nekterych vecech, psal jsem to kdysi ,kdy jsem zas tak moc nevenoval pozornost nejake forme ,ale spis obsahu.. takze to je zacatecnicke.. ale ponecham to v tom tvaru co mam, abych vedel, jak to zacinalo.-))..diky za navstevy!
:) A tohle už zase jo, blbůstka přesně podle mé chuti, hravá a s pravdivým postřehem na závěr.
Jarmila Moosová Kuřitková
16. 03. 2008Marcela.K.
03. 12. 2007aleš-novák
03. 12. 2007Marcela.K.
03. 12. 2007aleš-novák
03. 12. 2007Marcela.K.
01. 12. 2007
celá ta série jako by vypadla z pera jednoho dost nechutného člověka... mám podezření, že je to nakonec on sám... už má z ostudy kabát, tak se převlíkl a čeká, že mu na to někdo skočí... ale to psaní je natolik špatné, že je téměř nezaměnitelné...