Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRána s rytierom
13. 06. 2001
9
0
2467
Autor
Sýkorka
Prebúdza ma
do nehy
svet
pod trhoviskom
kde moruše
pestria rána
A dupot koní
cinká po vôni
kovu, sena
a potu
Svet je taký aký má byť
Spotený a drsný
cnostný
diaľkou rozplynutý
v očiach kastelána
ľstivého ako katov úsmev
pre čarodejnice
Hradný pán
silný ako drak
prízrak a striebro
mincí pre ruky zlatníkov
a zbrane rytiera
Svet je taký aký má byť
A v ňom
kaukliari
chystajú muziku
pre náš
tanec Nehy
♥ ♥ ♥
Pre teba sa oblečiem
I do lístia
spoza okien
Kde je svet taký aký je
V ktorom ma požiadaš
o tanec
výsostne kráľovsky
kým sa spolu
prebúdzame
ľahúčko
do nehy.
Ešte stále som šťastná, že sme. Aj nám sa páčite, Juraj povedal, že mám fajn kamarátov a má vás rád. Strašne radi sa s vami stretávame!!! Ja som si tú odťažitosť nevšimla, iba trošku no a teraz už vôbec nie :o)))))
MTR!!!!!!
:o))) Aj nám bolo fajn !! Ste ako z rozprávky - naozaj ! Obaja sme sa na tom zhodli...som rada, že si, že sme !! V nedeľu som už preč, idem do Bojníc !!
Mám ho rada !! Je osobitý, veľmi fajn a vyzeráte spolu nesmierne šťastne !! ( Čo hovoríš na nás ?? Všímaš trochu "odťažitosť" v spoločnosti ?? )
Ach, zase ten pokec, :o)) Chýbaš mi tak veľmi !! MTVVVR !!
A máš ho rada aj keď ho už poznáš? :o))) Strašne sa nám ten večer páčil. Tešíme na Pajštún. Ozvem sa Ti keď prídem. V pondelok mám službu, v nedeľu ti zavolám. MTR!!!
Král_svíček
28. 06. 2001
Tynic, kritizovať ale môžeš aj tak, v prípade, že by nešlo o prvoplánovú báseň len tak pore radosť, by tvoja pripomienka bola značne konštruktívna :o)))). Cením si konštruktívne kritiky. Najmä tie záporné.
Mythus: Vieš, rytier hral inkvizítora, ktorý ma dal popraviť, takže od neho som záchranu čakať nemohla :o)))).. Ale bude to nahraté na videu, takže sa na to môžeme s Bix a Nasomanželmi pozrieť :o)))).
I na něhu by se našla nějaká ta metafora, ne ? Chceš psát o něžnostech ? Nepoužívej slova něha...
Atmosféra je fine :o)
Tynic, to je kategória "len tak pre radosť", nie je to o poetike, ale o takom poblúznení, keď sa človeku chce lietať :o))), to znesie aj nejaký ten gýč, alebo prvoplánovosť :o))).
Ech já trouba ! Nevšim jsem si kategorie :o)))) prooomííň :o))) Sypu si popel na to máslo co mám na hlavě :o)
byť stredovekým igricom tak ti pod oknami (priamo v kanáli hradnej priekopy) zaspievam: Skvelé!
T.
Vzdychnem a neskor urcite napisem viac...tak je mi luto, ze Vas v sobotu nemozem vidiet, :o(((
A dupot koní
cinká po vôni
kovu, sena
a potu
*
Ne, oslovilo mě toho tu daleko víc, vždyť víš... ale... jak slyším o kopytech a hřívách... :o)))
Leť... sýkorko :o)))