Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sebez názvu
09. 06. 2001
7
0
1479
Autor
gingha
Je pár lidí v širém světě
všechny je moc ráda mám
co mi ale hlavu plete:
proč je najdu vždycky tam,
kde jim v slovech kvítí kvete,
když já v očích slzy mám?
Jooo!! to je moc pěkné! Krásné! krásně krátké! Tak krásně krátké, až je mi líto, že se tím nedokážu déle pokochat ***
mea: ta druha radka... tak, jak tuhle uzasnou divcinu znam, tak to proste sedi a nic bych na tom nemenila...
je to moc krasny a uprimny... a vis, ono to tak asi nejak funguje :))
*
Excerpta: však já po složitých metaforách toužím, ale vždycky, když píšu básničku, tak je to proto, že potřebuju něco konkrétního říct (což tedy u téhle zrovna neplatí :-)). A tahle potřeba se tlačí dopředu a nikdy mě nenechá vymyslet něco "metaforičtějšího". No....ale v podstatě jste to asi vystihl dobře.... :-) Děkuji! ;-)
"Komercni" jest nesmyslem, anzto autorka nic neprodava, alebrz volne na trhu napadu obrazuch krasnych smenovati raci.
Vite, vono, lidi..... kdyz se neco pise srdcem, netouzi se po slozitych metaforach..... Uprimne srdce pise primo, neklickuje......
Matyjustin
10. 06. 2001
Tak tohle je nádherný ... jenom ... ta druhá řádečka ... prosim moooc, nešlo by jí vylepšit?
TIP