Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŠESTNÁCTILETÁ
07. 12. 2007
2
15
3039
Autor
pupin
Chci,
tiše se tě dotknout.
Jen tak,
abych cítila se Něčí -
motýlím křídlem
odvát soumrak bdících očí
a jejich řečí
ve tmě procitnout.
Nahou pravdou
usvědčím tvé tělo,
zamknu je v sobě,
dám mu jíst i pít -
prostřu se v soustech,
aby nasytilo
poznání,
že beze mne se
nedovede obsloužit.
Jsi vězněm mého těla.
Jsi panujícím otrokem
spoutaným mými
milostnými okovy.
Provinilá touhou,
klekám ke tvým kletbám,
klaním se dlaní,
které sepínám.
15 názorů
hana kupčíková
11. 07. 2008Honza_Princ
09. 12. 2007
Náhodou, někde(teď skleroza) mám o nich celou sbírku Racci a motýli, se kterou jsem zvedal mandle nepřátelům těch zvěří.
přečtla jsem si tvé naturalistické verše a pochopila,že motýla používáš tu s křenem, tu do nádivky...asi(pro J)
přečtla jsem si tvé naturalistické verše a pochopila,že motýla používáš tu s křenem, tu do nádivky...asi(pro J)
...a znáš,jak na jedný straně zeměkoule pohne motýl křídlem a n opačné straně se pohne dům?...nějak tak to je...
díky všem.Šla jsem do toho s tím,že se v kritikách objeví slova klišé,etc....Aj som čakala výpad proti kžídlům motýlím...ustála jsem to a slibuju,že už budu méně lovit v proutěném košíku..
P.S. motýlů není nikdy dost...a teď něco osobního,ale radši né - pro autora je důležitý kontext geneze díla,je blbý,že to tam vždycky nedostane pro ostatní - čili se pak nejedná ao přesah,ale o subjektivní výpověď...
ještě jednou dík
Je to pocitovka a ne špatná, která jen vypráví a nic neřeší, dokonce to ani nepředstírá. To taky vypadá na něco vytaženého z proutěného košíku....
Polly_chce_sušenku
07. 12. 2007
Podle mého názoru mohlas text ukončit u..ve tmě procitnout..každý rád..radí..o