Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKreslil portrét
07. 12. 2007
6
26
2085
Autor
MorriconeTheGod
Kreslil portrét
Kreslil portrét…
upocené čelo muže z fotografie
úsměv dívky
k němu přitisknuté
blond vlasy na jeho rameni
modré oči upřené
na malíře
On chtěl být ten
koho by objala
ale jen sám mlčí ve svém pokoji
pastel klouže po papíře
a nikde jinde
nepozná její křivky
Hloupé rýmy z lásky
sypou se jak střelný prach
do ústí muškety
ta rána bude patřit jeho hlavě
jeho klidu.
26 názorů
Nezabývám se tím co ostatní pokládají za přebytečné. Takhle nějak totiž vidím moderní poezii. Tip. A velkej.
první a poslední verš mi připadají přebytečný. jinak druhá a třetí sloka se mi líbí, první je myslim taková moc úvodní fádní, nicneříkající. nicméně celkově se mi to líbí - taky si občask reslim.
MorriconeTheGod
08. 12. 2007MorriconeTheGod
08. 12. 2007brcalovezelena
08. 12. 2007brcalovezelena
08. 12. 2007brcalovezelena
08. 12. 2007
tak to ti děkuju za nás za všechny... ale rád bych se omluvil, opravdu jsem neútočil na tebe, avízo jsem prostě rozeslal všem.
Jen by mně snad zajímalo kdo jsou ti lidé jako já?
Jako egocentrika, šaška a blázna by mně to zajímalo.
brcalovezelena
08. 12. 2007brcalovezelena
08. 12. 2007
odhazuju ostrá slova a začínu tě líbat,
lokty volně svěsím a obejmu tvou hlavu.
Pohladím tě...
usměju se...
usměješ se...
srdce dokořán...
Típni prosím Tě tu cigaretu,
slibuju že už nebudu fetovat!
:-)
brcalovezelena
08. 12. 2007
Hehe...
chytré hlavy do polívky! Každý si hřeje pěkně tu svoují a po malých lžičkách usrkává.
Kritici, krkavci...
Líbí a je mi fuk, jestli nasypeš popel do muškety, předovky, hákovnice či bambitky (ta by mi seděla nejvíc - je do jedné ruky) - líbí se mi to : malíř se vypíše a vymaluje ze všeho a když ne tak ještě zbývá absinth. Kašlu na to, jestli je to prózostyl Dumasova propadáku a tobě doporučuji totéž. Snad to mohlo být trochu úsporněji napsané, ale to je tvoje věc.
Onen prózostyl je zde jakoby v poněkudlivěk rovnoběžném rozpornu odnikudnikamství odhalující křečovitou "báseň" pro báseň. Za aspoň dílčí úspěšno dosažení autorem chtěneho atomosférna v kvalitě jemu možné bude mou osobou trochu přidáno.
5+