..ráda bych se někdy přišla kuknout na příští čtení...dáš vědět? :-)
já bych se taky zpunčovala, jejej...no, kdoví, co to bylo, ale myslím, že nebezpečí je prozatím zažehnáno..:)) tak veselé a poklidné !!pa
:-( tak jsem asi fakt neviditelná, tmavý vlasy úplně vzadu, tuším, že za pété jsem seděla... u toho osvíceného nápisu ;)...
č-l: mě už roky nikdo nevolá, takže ne-e :)) A kdyby jo, raději to nezvednu..pro sichr...ať je klid aspoň o těch vánocích
č-l: jako z Kruhu v tom smyslu, že tam má spousta lidí rozmazanou tvář...:))
ha ;) našla jsem se snad asi na jedné fotce :-D takže jsem nebyla neviditelná, jupí ;) kdesi vzádu ;)
tadyk je důkaz:
PC150035
:-)))
je to jako z Kruhu...:))))
č-l: jupijej, jsme v televizi...teda v počítači..ach jak miluju svůj cézarovský nos..hmmm
Doc. PhDr. Ptáčka, PhD. kliďo spapat můžete, bo u něj asi neudělám zkoušku:)
a z Moravy je taky:)))))
ale třeba moravský ptáček...hmm
žvížátka še nepapaj!!!!!!!!!!!!!!! :-p
eeeeh zdeniška tady nejní...tiše plyyyč, než ju klálík sní...frrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnk
hmmm po pár kilech sádlíčka... na pohled proč niet?
šikula, skoro jako kmotřin ušák, spolubydlící má z pantoflí velikosti 39 už jen 37...ale nevim, si bych takovýho králíka a igelitomila pekáčovala...
a lá svíčková, dyk to řikám...mňaaam;)
tahani rudolfa z klobouku na pekac, to bych zvladl :)
jejky...to se máme na co těšit, tolik veřejných příslibů...
Víc čokoládových bonbónů bych prosila :o)))
taky slibuju lepsi prichod , prednes, vzhled, jeste neco? :)
abych řekl pravdu, já už četl hodněkrát, ale za poslední půlrok jenom jednou a poznat to určitě šlo, protože se mi docela dost třepal hlas...
příště puntík napravím a zůstanu delé, teď jsem se spíše rozkoukával...
papouchu ty jsi přece celé čtení absolvoval, jiní přišli daleko později a mimochodem tvé čtení se mě pobavilo, bylo příjemné tě poslouchat, jako i ostatní čtenáře, jenom by to chtělo trochu hlasitěji...
ole jo oni by někteří včas rádi přišli, kdyby dálnice nebyla pokrytá skluzavkou a nebyl do toho prudký vítr a kdyby někteří takyridičové nejezdili jak čuňata na letních gumách a .. a tak
no já jsem netušil, že tam jsi, takže jsem tě ani nehledal... a dalo se to poslouchat, byl jsem trochu víc nervózní než je zdrávo!!!
určitě bych to zopáknul, možná někteří by přišli včas a nebo by brzo neodešli
hezký večer a náhodou padající pyramidka byla zajímavá
:))) Až na ty poldy pěkný nástin smysluplně vyplněného večera, asi se někdy přidám...:))
se chci taky zvrhnout, ale nechci pak teda vrhnout...sukně slušela..
.. a to ještě jsem v tu dobu nevěděl, že většina hraček je schovaných v té skříňce pod rybičkama vedle dveří, to kdybych objevil už na začátku... jééje! .-))
..nojó, jenžedyž já za to nemůžůů.. když ona ta tyčka spadla na lžičku, která břinkla do šálku a když se odrazila, tak cvakla do toho zvonku, no a ta tyčka pak vzala ssebou to domino, na jehož konci byla taková dřevěná skládačka, která když padala na kachlíky, tak ... áále .. já už to víckrát neuděláááám :-))
jj, docela se bavim :-)))
"...zasněná do poezie půl metru vysoko..." to bych taky chtěla někdy zažít, hihi :-D
to nebylo domino, to byla tyčka z vláčku .-)
jo, hlavně je to krásně slyšet uprostřed autorského čtení ;))...
ale.. ale víš jak je to krrásné, takové zvrhnuté domino? .-))
nééé, ty se budeš zvrhávat, tak ho potřebovat nebudeš, lovkyně ti bude stačit ;) já si zabavim domino ;)... :-P
domino néééééé.. to je moje mojemoje mojeééé :-)
tak si zvrhejte sami! já si zas jdu hrát do svýho koutku, kde mě nikdo nevidí a ukradnu si to domino! pápá lálá
já se chci taky zvrhnout, nehrabte si na svým soukromým zvrhlým písečku! jako! žejo papouchu ;)
se někdo dušoval, že už nikdy...niet?
to byl ponouk, si cete nějaké příště...? a abych je páchala já?
Pořád dumám nad tím, proč jsme dostal avi, ale asi to nechám :)
ono bude nějaké příště????
příště se chci taky zvrhnout!!! ;-)
mmch.. lovkyň, ta sukně Ti strááášně móóc slušííí .-)
ve zbrojnici, bo notík je v práglu...
hele, jak to vypadá s fotečkama?
děťulata, já mám takovou radost y toho, co tadz čtu!!!;)))
papouchu, to je dobrej nápad ;)... a kdy bude něco v Brně?? jsem tam taky celkem často ;)...
oleandr: já tě zaregistrovala, aby ne, když jsi četl, byl jsi přesně v opačným rožku místnosti než já ;)... v podstatě naproti v úhlopříčce místnosti ;)... asi jsem snadno přehlédnutelná, mě si nikdy nikdo nevšimne, fňuk :-(... asi proto, že jsem ta malinká ;)...
hvězdí.: dojel jsem v poho, příště pojedu vlakem, ať můžu na aftrpárty :-)
tož hvezdinku jsem taky nezaregistroval škoda!
:))))))))) číslo jedno...
ale vypadáš jako žena...fakt :D
lov.: nojo, dominantní žena se nezapře...:))))
no, promísit jsme se mohli, to je fakt..ale každý asi šel, kam ho srdce táhlo...:))
lovkyně: jo, byla, dokonce jsem se na tebe dívala a chtěla tě pozdravit, ale ty ses nedívala na mě, seděli jsme v rožku s papuchem a kačírkem a pété a Sanťou a pak přišel i silence ;)... no, vidiš to, sem říkala, že mě mrzí, že jsme nebyli víc pohoromadě, trošku se to tam rozdělilo... :-(
jo a pak si ho brát s sebou na čtení :-D...
papouch mě fakt bavil, měl by napsat ježíškovi o domino...:))
Jo, bylo to fajn, akotát mě mrzí, že jsme neseděli víc pohromadě :-(... čtení bylo příjemné ;)... Těším se na další akci ;)...
papouchu, jaks dojel? :-)
mně se to taky moc líbilo...alespoň mám pocit, že se ještě najdou lidi, co se baví taky něčím jiným než gamesama na kompu :))))))
ahojda, kuju poradatelum i sousedicim, bylo to fajn, byt pro mne kratke :)
ivanka je moje spolužačka španělská filoložka;)
o jakých zásecíh je řeč?
bylo to fajn
já dík všem a omluvy za bezděčné záseky...
lovkyň: mankote.. do které? jsem ten zlom nepostřehl..
Nejedu, prohráli jsme ve fotbale, držím smutek...
no jak se to vezme! spíš doprovod čtoucí mezi řádky
Eště si vybírejte, elitáři...
pes kerej umí číst? jo, už máme kouzelníka, dámy a pánové!!!
počkat, počkat a mohou tam psi?
na černou listinu a hore seš už včil taky zvěčněnej
no ješte jsem tam nikdy nebyl i možná bych nakoukl, tož abych objevil nové prostory!!!
domorodec je znalec...přidáš se k bojování proti větrným mlýnům???
a to je tam, kde je železniční zastávka Nové Sady?
poď radš na icq, dyž si odpovídáme ob zprávu, se pak nerozumíme...
tož si taky o tom soukromě spamuj jinde...
nasazuju si papírovej pytlík na hlavu, bo se mi fouňa nelíbí...jen bych ráda věděla, co chystáš a já ti povím, co zasejc chystám já...pavlííííí
;(((((smutný voči jak třínohá kočka, kerou nikdo nece pochovat
sorry, podělala sem test z latiny, zejtra bude fajn
sem organizátorka a mám vlastní nápady. ses spolupráce a účasti zřekla a včil si vymejšlíš invence...hmmmm
hančin novio je předběžně zabukovanej na roli vrchního foťáka...ale víc foťáků se bude hodit...
rosa připsán.
hele, o tom překvapení bych ráda věděla, tak doufám, že možeš dneska kolem 16h dojít do betánky, my ti s hankou povíme svoje, jak to vidíme, ju?
přijde kouzelník? když ani hlavní matka projektu vo tom, neví, tož to je , děcka, špatný...co už, beztak zejtra překvapím samu sebe...
Rrrrrrradamsa!! To je Mumínek!!!
anebo gumídci? v neděli pět minut po půlnoci budu hopsat radostí jak po hopsinkové šťávě...;)
sem čekala, že mi sem dáš obrázek...
a avízko pro mou milou kiki
co je lumídek, lofkyňko???
avi pro jedno zbloudilé dítko...
poslední aktualizace
jinak k dispozici znamená k předčítání oblíbených děl, zodpovídání záludných dotazů atd.
eh...sem to psala, jak sem si na vás vzpomněla a pajda mi nedodal ména těch jeho dvou známých...
vem si studentskou zpáteční a můžu ti zajistit nocleh...což?
Santie: Zdražili lísky, držgrešlové jedni. To abych si kvůli cestě do Olomouce sehnal brigádu...
hola hou - užijte akci - věřím/doufám, že se vydaří .. :-)*
eh? bych se taky ráda pobavila...
:) tak jsem se po raanu dobre pobavil :)
všecko berem díky díky moc a těšíme se na tebe i na tvůj klobouk, howg!;)
fajn, můžu vám jen tak civilně přečíst něco ze svého glosáře (třeba čtyři řádky od Víchy), ale to je tak všechno. :)
třeba nějaký oblíbený text od jiného autora, i to je možnost, jak nás obohatit, bude na to prostor
a s tím vyráběním ostudy...bysme to všici mohli rovnou zabalit, kdyby nám chyběla odvaha a nadšení. s tím se počítá, že to bude těžká improvizačka a hystérie...seš z klubu? čekáme podporu...
nebude :) co by četl? ostudu si zásadně dělám, jen v případě, že je to nezbytně nutné :)
Kačírek dorazí (i s kloboukem) :) a už se těší, ačkoli má ten víkend spoustu věcí na práci. :)
od ostravy kousek...což?;)
nebuj, papí, číst krom tebe bude eště minimálně 5 lidí...
video ti Pištíku nedám ... by se profláklo, že kecám ... těch lidí tam tehdá totiž bylo jen 97 .. a duši si nech, beztak ji máš záplatovanou .-)
Šmarjápano, nemáš to na videu? Za to bych dal duši, tohle vidět:))
...hm hmm .. s takovou to vypadá, že budu číst sám .. a tak to teda néé, sám číst nebudu, néé ne nene ne nééé...
To by bylo jak onehdá .. byl jakýsi brněnský minisraz v miniaturní čajovně Café99, v místnosti pro 9 lidí jich bylo 99, randál, metal z rádia, nahuleno, nástin trávy, šero spíše tma, všichni řvali na všechny, každý sedí kde se dá, či na kom se dá, před sebou či v ruce pivo nebo gořalku... A uprostřed této vřavy stojí Albireo, před sebou čaj, v ruce 99 áčtyřek potištěných kapitálkama a slintaje na studentky recituje tichoulinkým přeskakujícím hláskem své pobouchané stupidní básničky...
Nééé nene, ne, NÉÉ! Tak takhle dopadnout nechci!!!
:-))))
na hormóny máme papírový pytlíky...
a copak kačírek, dorazí?
Kačírku, nebuď drzé, nebo ti seberu klobouček:)
no, uvidíme, v jaké budu náladě po sborovém minisoustředění (generálce před nedělním koncertem) ;)... ale číst fakt nebudu, bych to už ani asi nestihla ;)... a co znamená, že jsem napsaná na černý listině čtenářů?? - to jako, že tam nejsem? - jestli to teda není psaný bílou pastelkou, tak to mě ani škrtat vlastně nemusíš ;))...
zatímco s tebou vtipné kecy :)
A jéje, s papouchem zase cloumají hormony....)
hvězdí nikdo tě nesežere.. ale já Tě sezobnu .... případně bych Tě klofnul, jestli se necháš.. ;-)
mno nesežerem tě...ale oficiální akce je od 19 do 21...a ty seš na černý listině čtenářů. tož si tě asi možu škrtnout, což?
lidi, nesežere mě nikdo, když přijdu třeba o hodinu až dvě později, nebo to už radši nemám ani chodit?? :-))
mno cervantes je magnet...a olomouc je město múz:)
Zpodkterýhokamenesivylez,sakra??? :)
Dívenko, a jsi si naprosto jista, že bylo nezbytně nutné mě o tomto informovat?
Užijte si to, drazí moji:-). Moc mě mrzí, že budu v tu dobu zrovna hrát, a to zcela jinde než v Olomouci...:-( nu což, třeba se ta hudbička k vám donese a doplní Vaše dílka...:-)
Santí my přijedeme už někdy odpoledne a jdeme do Muzea na Vasarelyho a Fillu a pak do Quiota, bude to asi trošku zmatené, tak nevím..
A ty zase víš prdlajs, co dobrýho není! :)
přesně tak
hele, papí, jak se přiteleportuješ? že bysme zašli na ňamku spolem? chi chi;)
Pišto - víš prdlajs, co je dobrého! .-P
silence:jo, stačí, i to je podpora. kdyžtak možeš přečíst ze svýho oblíbenýho autora...
máma:já to chápu, dík moc, že budeš aspoň duchovně s náma...
Když jím se zacpaným nosem, tak se dusím:)
Ani nevíš, jak ráda bych přijela, mám to "za rohem"! Ale copak mě děti pustí v tuhle večerní a noční dobu?!? Já jsem člověk nešťastnej... :o(
no s tou mňamkou bych fakt brzdil :)))) Mno, inu, doufám že mne uvidíte :) Stačí to tak? :)
náhodou, pišto, jedl si někdy olomouckou pochoutku smaženou? mňamka
tož doufám, že tě aspoň uvidíme, olomoucký dítě...což?
Čtení Olomouckých tvarůžků:))
inu, proč ne, že ano :))))))