Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČokoládová
Výběr: Print
12. 12. 2007
22
37
4227
Autor
Háber
Viem podľa koho maliari maľujú obrazy
chceli ťa maľovať viacerí
jeden podľa tvojej podoby Pannu Máriu
druhý v tvojej tvári objavil
črty anjela
to len ja ťa opisujem
ako čokoládovú zmrzlinu
37 názorů
Jarmila Moosová Kuřitková
12. 12. 2007
AD k prvej kritike, ja som Pali.. vlastne Ti to už napísala ;)
pochutnávaj, ja si idem vychutnať jeden krásny úsmev :P
Pacer - je zaujímavé, že každému sa vybaví pri tejto básničke najprv chuť, hoci tá bola pri písaní úplne inde:))), ale to neva...
Ano, i já mám raději vanilkovou, jak jsem již dříve vyjádřil ve své blbůstce " mám rád léto a vanilkovou" Ovšem chutím kritik nenapoví - aspoň nebudu dolejzat :)) *
aleš-novák
12. 12. 2007
Hábe jo, myslím zrovna tu .. neznáš? Tak to já Ti ji musím říct, to je fakt dobrá anekdota: Přijde zajíček ke zmrzlináři a říká... ...atd ;-)
Ale:
Jeden zmrzlinář v Brně ji na základě tohoto vtipu fakt vyrobil, na 1. apríla - udělal veliký transparent MRKVOVÁ ZMRZLINA .. to by ses divil, jak šla na odbyt, protože všichni lidi byli zvědaví, jestli je fakt hnusná, prodal jí tehdá mnohem víc, než všech ostatních zmrzlin dohromady .. a musím říct, že je fakt hnusná :-)))
papouch - myslís s tou pointou, že tá je ale hnusná?:) tak tú nepoznám...
mylenka - vďaka za právo na vlastné chute:)
..a tenhle znáte? Přijde zajíček ke zmrzlináři a říká - Dobrý den, máte mrkvovou?...
.-)
aleš-novák
12. 12. 2007Marcela.K.
12. 12. 2007aleš-novák
12. 12. 2007
aha, tak dobre:)
napadlo mi, či je to on, ale sto percent som zistil až teraz...