Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePřístaviště
Výběr: Jinovata, Markéta, Eli.Benett, Lyryk, a2a2a
20. 12. 2007
24
33
7220
Autor
Miroslawek
|
33 názorů
Připadá mi zajímavé použití přerývaného rýmu ve třetím verši,navíc použitá formulace zajímavě evokuje slovenštinu(sú neni). Tip.
zblblýptáček
27. 08. 2010sestricka.slunicko1
03. 01. 2008Pišta_Hufnágl
23. 12. 2007Pišta_Hufnágl
23. 12. 2007
Já nevím. Miroslawkovi většinou nerozumím, teď mi připadá, že rozumím, ale nevím, jestli je to dobře :-)))))*
Nezvykle plynulé čtení. Zadrhl jsem se na konci. Na první čtení působí poslední strofa opravdu banálně až rušivě. Když ale čtu jako "vlny (koho čeho) teď", dává vše smysl a také rytmicky je to příjemnější než číst "teď" jako prosté a vatové určení času. Bohužel k tomu text hodně svádí. Že je Teď s velkým T spíš nutí udělat před ním mezeru a číst odděleně na vlnách - teď čas usíná, místo na vlnách teď - čas usíná.
Báseň obzvláště svůdná pro vytvoření odborného názoru.Když už nic jiného, dotepli kritikové mírným poklepem svůj vkusný diadém.Ty vlastně kultivuješ zdejší sbornou.
téééda
čo ja viem?
to je ako koniec dokumentárneho filmu o žralokoch
nemá už kto odpovedať koniec
a žralokovi je to fuk
hlavne, že má žalúdok v teple
Tak si představuju, že se cítí každé odpoledne ženy v domácnosti, když jim skončí oblíbený seriál. ;o)
Mea culpa, nadsázka to jistě byla zbytečně uštěpačná. Líbí se mi, jakým způsobem lze vyložit třetí verš, totiž jako úroveň, kdy do básnické scény zasáhne samotný poeta ex machina, projeví se a pak glosuje východisko, které jeho zásahem nastalo.
Puntík je trochuby jako navíc. Přídech vatového dalmatinna?
Více byla moje osoba zaujata v části plivní pohrdace obsažně dobrým obraznem tváří onoho již uplynulého byta což vyhrabává řetěz ke kouli s uvězněnou abstraktací. Pro běžného nepise však těžko zvládnutelné těžkopádno mnem vnímané ohledně své existence coby poesielní chyba, byť to autor dohání alespoň laciným (žel mé osobě i obrazně) závěrem.
Na miniatury je třeba být byvším více náročenským.
4+