Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOtázka na tělo
12. 06. 2001
24
0
4768
Autor
ulita
Otázka na tělo
Kam dostanem se
lásko
po cestách jež vyryla jsem
nehty do tvých zad ??
Swedish_Nigg
16. 01. 2004
tý jo... tak hezky jste se tu nechali inšpirovat...všici..;)
Nádhera..:)
všichni *
Všechno co bylo třeba říct už tu bylo řečeno a kam že to nakonec ta cesta vedla jsem se tu dole též dozvěděl, takže už jen zatipuji, poděkuji, a pokračuji:)))
Aha. No tak příště snad o něco jemněji. Jistě, šrámy jsou mužné. Ale bolí to.
Máš pravdu. Zdá se, že myšlenka natahovaná do délky opravdu ztrácí na síle... Moc hezký, krátký, úderný. Ale nemůžu přijít na odpověď... *
Drakkan: díky - i když s láskou to tenkrát nemělo nic společného a to slovo je tam jen pro formu...:)
a kam dovedou Tě moje slzy ?
Slzy kanoucí tak tiše jako ten déšť
ve kterém líbali jsme se prudce...
Vášeň a stesk...
Slza a déšť...
Tisíce něžných doteků
nekonečný polibek..
TOHLE je láska v našem objetí...
nechal jsem se trošku unést :-)))
TIPík...
ulitko, napsalas to hezky a inspirativně, tak se nediv reakcím! :))))
(nezapomeň..) :))
teda pánové, já žasnu...když vlezu na chat s názvem "sex a vše kolem něj" tak by to člověk čekal, ale na Písmákovi..?? nestačím se divit!!! :))
Ulítko, jestli to nebude tím, že Písmáci jsou taky jenom lidi, a navíc muži a ženy (wow!)... jenom někteří to nedávají tak najevo :-) A propos, na www.fazole.cz v Diskusním fóru, oblast "Láska, sex a erotika" mě najdeš v několika diskusích (taky jsem tam jako Bacil) ;-)) - to ještě tady na Písmákovi se krotím :-)) což by mi mohly potvrdit dvě osoby z Fazolí, které se mnou nechaly inspirovat a vydaly se sem na Písmáka...
Bacile, nějak nám to myslí stejně. Právě jsem chtěl napsat, že nemám na mysli "současně" a pak vidím, že jsi napsal jiným slovem totéž. Takže takhle by to vadilo nebo ne, ulitko?
Ulítko, nevím, kam... ale nechal bych se po nich vést, být tím okousávaným...
Jejda, zastavení u zad mi v tuctu částí těla mého seriálu nějak ulítlo. Díky za doplnění, ulito.
Teď tady vypadám jako hnusný nepoetický skeptik, ne-li přímo septik... ale já jsem to zase tak nemyslel, doufám, že ty cesty vedou i k něčemu krásnému a něžnému... závidím těm, kteří po takových cestách cestují.
No, pokud ty rýhy jdou po těch zádech směrem dolů ... tak radši nechci hádat ;-)) jinak nevím
vcelku ano, jen se mi zdá, že by to ještě něco malinko chtělo, ale co?
****-
když nehty
na tvých zádech
vyznačím si cesty
půjdeš i tam
lásko
se mnou?
Kam jsme se dostali
lásko?
Cesty jež vyryla jsi
nehty do mých zad
už zarůstají...
... jen
rány na srdci
se nehojí.
Matyjustin
12. 06. 2001
ulito, dostalas mě! Nejsem schopen slova, tak jen *
A Daemonica mě dorazila naprosto.