Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOZVĚNA - VĚNA - NA
31. 12. 2007
7
19
3046
Autor
pupin
Dám vánku plachost
... chost mírnou, třepetavou
...tavou plachost holubic.
Nad skalou utonulou
... nulou v modři
... dři zapomenu
...menu konci
...ci začátky
Povědí - vědí - dí:
Ano - ano - no....ONA!
19 názorů
mě se velice líbí... je v ní ta tvá hravost, která je hooodně osobitá... a to je příjemné zpestření či vybočení... Zdravím poprvé v Novém roce :-)+ T*
aleš-novák
31. 12. 2007
nic se neděje..jen ten čas plyne,já nejsem urážlivá - navíc nemám proč...
Tak to sory, to jsem opravdu nechtěl. Přece Ti nebudu kazit náladu, je Silvestr. Přeji do nového roku naopak radost, štěstí a pohodu, hodně zdaru rodině a všem Tvým projektům.
MÁŠ PRAVDU.NAPROSTOU.JSO VNÍMAVÝ A VÍM JÁ JAKÝ JEŠTĚ - ASI HODNÝ A A A POCHVALYHODNÝ!TAK JEST!!!
Uf, a to mě ani nepochválíš, že jsem jako první objevil poentu Tvého zrcadlového kánonu, kterou mí předkritici neviděli?
Báseň je úplně sqělá, Ty taky - to mi věř, anebo si trhní.
ANO - ONA je nádherná slovní hra, básnicky jednoznačné pozitivum! Takový ty drzý kecy o narcizmu nebo o samolibosti se možná šiknou zamindrákovanejm kritikům, ze kterých už hrabe někdy i jejich nevinným obětem. Prosím Tě, mne z nich vynechej. Nejsem zas takovej zbabělec, abych Ti dával tipa a přitom Tě zraňoval zašifrovanými hanopisy.
tak musíme ouplně konkrétně:pochopila jsem,že studená sprcha bylo aANO-ONA- v následující odpovědi na kritiku jsem napsala,že to MŮj obraz,kterej vidí ozvěna - možná jsi to zklamání myslel jako básnický aut - čili povrchnost nebásněhodnou...skara ta slova to tak kompúlikujou
Pupin? Co má být samolibé? V čem je můj komentář zkreslující. Mě se Tvoje básnička opravdu líbí, podobně jako mnoho jiných. Moje předcházející kritika je příznivá bez sebemenší narážky na samolibost, o kterou jsem opravdu nezavadil ani v myšlenkách.
..že je to samolibé?Komentář k básním je asi někdy zkreslující..je mi to líto
já vlastně taky úplně ne,asi můj obraz,jak lítám - a ozvěna to zavětřila...
Hezky sis pohrála... svěží miniaturka. Nevím, kdo je ONA, ale bez toho se obejdu :-)*
a o tom,že som probudila ozvěnu,personifikovala ju- odpoví již modifikovaně po vlastním...tu třetí osobu singuláru nech´t si každej vysvětlu je,jak chce...