Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePlatón: Faidón
04. 01. 2008
5
13
2760
Autor
selviskhed
13 názorů
neboj, to znám, ale zrovna Faidón je docela hračka, to musíš uznat... mně teď stačí psát konspekt z Patočky a umírám... ;o)
selviskhed
02. 02. 2009
jo tááák, tak to jo, pardon, zapoměla jsem si přečíst jeden z těch modrejch chlívečků nahoře... ;o) ale stejnak, zkus nad tím, co jsem napsala, zapřemýšlet...
selviskhed
02. 02. 2009
mno... nechápu, proč by převyprávění obsahu Faidóna mělo patřit na tyto stránky, není tam ani špetka reflexe, což žánru úvahy odpovídá... když už psát něco v tomto duchu, proč třeba Faidóna neinterpretovat ve srovnání s jiným fil. dílem, ať již Platónovým,třeba s Faidrem, nebo třeba s něčím novodobějším? to by se asi hodilo víc a bylo by to i zajímavější...
The_MaRtinečka
04. 01. 2008The_MaRtinečka
04. 01. 2008
Checht, zrovna dneska sem měl zkoušku z filozofie... a některý mí spolužáci měli zrovna tohle připravený ke zk jako to, co četli, ale neměli potuchy, o čem to vůbec bylo, taktak, že vyvázli s trojkou... :) tohle je takovej výpiskej vhodnej pro seminárky.cz no... nic víc, nic míň... uvítal bych třeba nějakou úvahu... nebo to celý psát jako reflexi k tomu dílu...
Povedené shrnutí, ale anotace to neni, je to moc dlouhý. Krom toho pochybuji zda má cenu psát anotaci na něco tak známého.