Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMachistická
04. 01. 2008
5
32
2260
Autor
FunThomas
Muži se od žen liší 2% DNA..... opice od lidí také...
.... neměli bychom tedy samcům opic udělit hlasovací právo???
.... neměli bychom tedy samcům opic udělit hlasovací právo???
32 názorů
jojo... lidi se vždycky hrozně leknou, když řeknu že jsem 4%tní :D
on totiž málokdo ví, že evangelíků jsou u nás 4% :D
Usmáty_autor
18. 02. 2008
nechcel som urazit nikoho.... - jen jsem se tak bavil s kámošem a tohle mě napadlo.. (já sem dávám každou blbost..) - já vím že je to naprosto logicky nesprávné.. - ale o tom to je... o úhlu pohledu...
Usmáty_autor
18. 02. 2008
Fan Thomasi,ja ked sa mam ucit tiez robim nieco ine...nad tym sa da zamyslat a zamyslat...
animovaný medvídek Pú
05. 01. 2008
hm.. až jednou začnu, začnu od konce =)
..tedy,.. piju veeeeeelmi příležitostně (ne při každé příležitosti), koužím příležitostně (jednou za měsíc) vodní dýmku mno a od toho konce snad někdy začnu =)
nepiju. ani alkohol, ani kafe, ani vodu na kolejích (pokud je to tedy voda)
jj... a jak má takový invalidní básník vyžít??
no, radši si nestěžujme.. bude hůř. Líp už bylo (jak řekl pan prezident nejlíp jsme se měli už někdy kolem silvestra, takže to může být JEN HORŠÍ )
já to radši nikomu neříkal.. - nechtěl jsem uklízet ty vnitřnosti - čistící prostředky jsou dnes drahé a člověk na to nemá ani z invalidního důchodu...
=)