Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTeprve pondělí
05. 01. 2008
1
7
1832
Autor
animovaný medvídek Pú
Objevil se znenadání. Jeho temné šaty vlály ve větru a kontrastovaly s jeho ledově niterným klidem. "Už je pondělí", zavětřil toulavý pes, který naposled viděl kost v podobě své otevřené zlomeniny. Oháňku stáhl mezi zadní nohy a smířen se svým osudem odpanáčkoval k nočnímu návštěvníkovi. "Už mám taky hlad jako vlk", řekl polohlasem a z kapsy pláště vytáhl dlouhý nůž. Ostří zasvítilo a na zvířecích chlupech vystříkly první kapky krve. Člověk se poté sklonil a sál z rány tolik krve, kolik mu umožnil jeden nádech. "Tak a teď ty" sdělil svému čtyřnohému příteli. Po chvilce již nebylo možné z rány pranic vysát. "Už víc nemáš?", zeptal se. Pes nervózně zavrtěl a položil se na chladnou zem.Do jeho srsti pán utřel rty a pak oba usnuli.
7 názorů
animovaný medvídek Pú
09. 01. 2008animovaný medvídek Pú
05. 01. 2008
e?:) to snad ani nestojí za publikování, ale kdyby se to propracovalo tak věřím, že by to mohlo bejt fajn
námět zajímavý.. ale takhle to vypadá na koncept teprve.. kdyby byla "dlouhá" a ne "krátká", byla by možná lepší.