Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCo mám v horním šuplíku...
Výběr: Print
08. 01. 2008
39
83
3874
Autor
jazzgirl
V horním šuplíku
ukryto spodní prádlo -
básně na tělo.
83 názorů
Bluedragon
04. 07. 2008Predrag_Tomič
11. 06. 2008
Však o to je to lepší autor, že fikce vyzní reálně ať je to jak je to:-)
:-D Já nevím, zda je to jeho vlastní zkušenost:-) Obávám se, že konkrétně tohoto guye vůbec neznám:-))
Jarmila Moosová Kuřitková
07. 06. 2008
Já se bojím, že mě někdo pro mou lásku k milostné poezii označí za fetišistu:-)))
Jarmila Moosová Kuřitková
07. 06. 2008
Ano, ale červenajíc se musím se přiznat, že skladuji i spodní prádlo Oldřicha Mikuláška a Jana Skácela:-) A mnohých dalších:-)
Jarmila Moosová Kuřitková
07. 06. 2008sestricka.slunicko1
28. 01. 2008Bezprizorný
15. 01. 2008aleš-novák
14. 01. 2008
Laura Eleonora, Javorovy_listecek: Díky, díky moc:-)...
Zarw: Ahá...:-) pohledám:-)...
Od jedné naší společné známé, ke které jsme společně chodívaly si krátit chvíli a povídat si o nebi, pekle a ráji:)
Tak to je od Tebe milé...:-) Já se tu zatím moc nevyznám, ale až budu trochu znalejší a objevím nějakého nováčka, půjdu v Tvých stopách:-)
já jsem tady už krapet protřelá, brouzdám schválně,poznám, co se bude líbit a ráda tak druhým pomáhám...;)
a s procesem vzniku to je někdy ironie, mě taky překvapí uznání věci, které já nepřikládám velkou hodnotu...
Jsi milá... To víš, potěšilo mě to moc:-)... A zároveň je to tady dobré síto... Sama kolikrát bohužel nevycítím, co se může líbit a co nikoli... Stává se mi, že sem dám něco těžce vydřeného, a úspěch to nemá a naopak tady ta popůlnoční hříčka z polospánku tolik tipů a výběr...:-)
ale ne tolik, čestně...a výběr sis vysloužila sama dílkem, na to avízo samotné nemělo vliv
No, jeden nejmenovaný milý človíček totiž rozeslal avízka, nemýlím-li se, Santi...:-) Děkuji moc:-)...
Smetiprach
09. 01. 2008
marsyas.:Klíč mám jen já:-)... uvidím, zda jednoho dne šuplík odemknu a nechám ho otevřený pro všechny...:-)
kdyby bylo tak jednoduché ho otevřít, tvé dnešní tři řádky by neexistovaly :-)
Smetíí, dyť já vím, že bys mě nesněd... tak já budu jen laškovně povřískávat rrošťáčku..!, jo? .-)
Smetiprach
09. 01. 2008
neboj, já se chytiti nenechám, ulétnu na lustrrr a odtud budu na Smetiprrracha pokřřikovat rrůzné sprrrosťačiny, jak např. rrrošťáku! atd :-)
Smetiprach: ach tak...:-) doufám, že včas uletí:-)
Janina6: Moc děkuji, všichni mi tu děláte radost:-)
Smetiprach
09. 01. 2008
papouch: Díky za típ:-) A bacha na Smetipracha:-).
Smetiprach: Koukala jsem na Tvůj profil a máš tam psáno, že na otázku oblíbených autorů odpovídáš: "mrtví"... Nuže už rozumím Tvé asociaci u miniaturky pro papoucha...:-) Chceš tím jen říct, že toužíš po tom dát si ho do oblíbených:-D.
Zarw: Díky moc:-)... A na tu modlitbu jsem ještě nenarazila... Kterápak to je?
Báseň na básně tipuju:)... ani nevím, proč mi to asociovalo jednu modlitbu za básně, jistě jsi na ni taky narazila, ačkoli s touto nemá nic společného... relativně, že...
rozbíhavé myšlení, ale pěkné haiku Tvé
(t)
Smetiprach
09. 01. 2008
ááále, zrníčka, lepší to prádélko .. a ještě lepší to, co je v něm... ,-)))
papouch:
V spodním šuplíku
zrníčka pro papoucha -
aby si típnul:-).
bestye, mylenka, malinka_hvezdinka, IVO, Betik, Santi, neroušek, obluda, pupin, Honzyk, thalina, Smetiprach, Print: Děkuji moc Vám všem, udělali jste mi obrovskou radost...:-)
Smetiprach
09. 01. 2008
oblékat se do básní - pěkné fórky metafórky- a nad sebou mít rozevřenu v dešti taky jednu,že..?
ja vacsinou zmysel a vyznam diel, co maju do desat slov nikdy nechapem ale toto je.. ..posobive:)
nejsem držgrešle, sestři;)
jazzgirl bude mít asi veselé ráno, až zapne písmáka...
malinka_hvezdinka
08. 01. 2008Marcela.K.
08. 01. 2008
Lehce drazdive... az jsem dostalchut cist basne a podivat se do dalsich supliku
t*