Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTŘI KAMARÁDI
12. 01. 2008
5
19
3150
Autor
pupin
Když se věci potkají,
navzájem si tykají.
I ty, co k sobě nepatří,
pobratří se raz dva tři
Budík s fešným mobilem
potkal se dnes omylem
na kuchyňské lince.
O lidech si
povídali
do západu slunce...
19 názorů
hana kupčíková
19. 07. 2008
Muessa3 - viď!
Snoopy - já se ještě nedávno bála mobilem telefonovat...
Horavin - pevné sny
Štírečka -díky
Jo, zatímco já si s básničkama s mobilem v ruce už tejden skoro snad nezchrupnul...
VLASTNĚ MĚ FASCINUJE,ŽE NĚKTERÉ VĚCI SE NIKDY NEPOTKAJÍ A NEMOHOU TO OVLIVNIT - MY LIDÉ JE POLOŽÍME K SOBĚ,ČI NĚJAKÉ TO PŘÍRODNÍ VLNĚNÍ....VĚCI JSOU ÚÚÚÚŽAS SÁM
DĚKUJU Óčku, po očku se budu dívat na děti,jestli je to nerozhodí,až to budem ve škole číst..
a jak jso na tom ty s empatií - doufám,že nejsem moc indiskrétní,ale zajímá mě to
Víme, a to je dobře, tak jsem to nemyslel. Mohou-li se chlámat věci nám i my sami sobě, pročpak ne si navzájem? Empatii asi máš a dobrou...
já se nikdy nikomu nevysmívám - skoro všechny umím pochopit - mám vysoký stupeň empatie - akurát se dost často vysmívám sobě,víme?
Tys na to... se mi zdá, nějak kápla. Přesně to se mi přihodilo poslední dny nočním brouzdáním a kecáním na Písmáku, že mě to vyhodilo z rytmu dne... ale zřejmě v tom nejedu sám... ale ty se nám svou básničkou chlámáš, viď Dášenko?
tak jsem do teho trošken řízla....konec možná morbidní,ale fakt si mysli,že věci si o nás něco myslí- volají na mě jako živé - třeba nádobí křičí - :"Poj´d mě umejt,ty si prase...!"
Jsem zvědavá,jak to pozřou mý čtvrťáci...
...ten konec má navozovat,že fakt kecali dlouho,dlouho,až vybočili z rytmu dne...rytmicky to nevychází,to je jasný,možná to jen rozdělim na dva verše - uvidim - zkusit to předhodit dětem.Dík za názory
Poslední verš drhne trochu rytmicky. Použil bych: A klábosili do západu slunce! Povedená nezbednost :o-)