Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seYesterday - po slanu
12. 01. 2008
6
18
1915
Autor
FunThomas
Mrtvé moře bylo najednou dvakrát.
Velké
a
ještě
menší.
/ale hezčí/
A pršelo.
Ale déšť nebyl kyselý,
ale spíš slaný.
Koupil jsem si sirup
- citronový.
Někdo se spletl
a nalil tam jen slanou vodu...
....ale možná jsem jen seděl v rohu pokoje a brečel nad Tebou....
18 názorů
krabicové jsem měl jen s kofolou (to je dobré všechno :) )
Nemám je tu protože pár jsem jich z jistého důvodu odtud smazal a ty ostatní jsem chtěl vydat až v ucelené sbírce.. - bohužel jsem si ten sešitek kde jsem jich měl většinu někam založil a 20 je jich v háji.. takže sbírka nebude... ale pár se jich zachovalo, tak kdyžtak až se vrátím z koleje, nějakou ti pošlu (jestli budeš chtít)
No, nemůžeš vědět..... Mbně chutnalo jen jedno krabicový- a o tom řekli ostatní, že je dost kyselý..- tak nevim.... :-D
A proč tu ty lepší nemáš? .-)
chutnalo... ;-) já taky jinak víno skoro nepiju... jsem spíš na sladké :)
..například... no, já je tu vlastně asi nemám.. ale možná by se nějaká našla.. třeba Sadista - i když je stará...
Například? .-)
Hm, to jsem ještě nepila. (by mě zajímalo, jestli by mi chutnalo, když jinak víno téměř nepiju :-))
no, dík, ale mám i lepší...
pil jsem rybízové víno ve skle.... a bylo dobré (i když jinak nepiju skoro nic.. =) )
Tak tohle se mně líbí.
No totototo, tos asi ještě nepil přírodní jahodový sirup ve skle- a rybízový.......... mmmmmmm........
a stejně -t-
Usmáty_autor
18. 02. 2008Usmáty_autor
18. 02. 2008Milhaus Keříček
15. 01. 2008
nejdřív po sladku a teď rozchod po slanu...
snad sem aspoň pobral myšlenku. Smasl toho, co máš na začátku mi ale totálně uniká,...
yesterday po slakdku mně zaujalo víc.
to medvídek: Dík moc, napadlo mě to jen tak, při čtení jedné smsky.... =)
animovaný medvídek Pú
12. 01. 2008
jestli to není ironické, tak dík =)
..a vlastně i jestli je... =)
aspoň něco :)