Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMalá holčička
19. 01. 2008
12
43
3133
Autor
woman
malá holčičkav trávě schovanáa kolem ní žiletkykrev a spousta cigarettichojenom cvrčci kdesipotají si broukajía brouci pod kůžíkokainová láskaneublížínevidětneslyšethvězdy na domechvyprávět pohádkyse nevyplácíutrácet časna poslední chvília přitom nic nevědětuž zaseuž zasejsi tadyjsi smrtkřičet do deštěa polykat vločkyze solirůže na pouštinerostoupianový sólanikdy nezahrajucesty odnikud nikamz louže do blátaa ještě dálklesám nížbubliny z vakuatečou mi do mozkuoči už nezavřudo slunce tupě zíratnemám odvahuucuknouttak a teďjenom čekatčekatna…?
43 názorů
pesimisticky:) trochu usmevu. je pro me silna. nektere obraty libi. nektere mene. ziletky libi:)
ani bych neřekla... ten konec je pro každýho, protože ani já pod tim otázníkem nic nemám...:)
ještě pochvalný koment k vyňaté části: cítím v tom plynulost a rytmus a to líbí
"malá holčička
v trávě schovaná
a kolem ní žiletky
krev a spousta cigaret
ticho
jenom cvrčci kdesi
potají si broukají
nevidět
neslyšet
hvězdy na domech
cesty odnikud nikam
z louže do bláta
a ještě dál
klesám níž
bubliny z vakua
tečou mi do mozku" takhle by mi to stačilo, chápu asi afekt v okamžiku vzniku, ale pro čtenáře je dojem roztříštěný a pro mě už moc, trochu psaní pro psaní...
celkom šlo.. až na také moc prekuknuté veci ako žiletky a smrť... ako v poho :)
Najmladšia
31. 03. 2008
woman: Asi jsem přestřelila, omlouvám se, ale já jsem na toto slovo opravdu alergická.
však já si s nimi holím nohy také, ale mám pocit, že o tom tato báseň není:-)
Honzyk: sim tě v pohodě :)
Polly_chce_sušenku: to nepůsobí, to je
Lucifer´s Angel: ;-)
JanDeprivaceTuha: díky
thalina: to samozřejmě dá
Abi: mně zas přijde jako děsná móda považovat dneska všechny takovýhle projevy za emo... jenom proto že se někdo řeže nepřestanu "používat" žiletky
Lucifer`s Angel
19. 01. 2008Polly_chce_sušenku
19. 01. 2008
..jko a estče jsem ti chtel rict, prece kvuli jednomu malymu, co te nepochopil, by ses nevykaslala na todle..jua mam tydle pocity casto, ale péak sem zabrousim, no, ja se smazal uz dvakrat..)))
..skoda, no, ale je to nedoprozumeni, ja cetl peclive, nekecam...a vsemu rozumet nikdo nemuze... mne ted, po tom, cos do posledniho zahonku napsala, napadlo, ze jsi v tezky situaci, mozna v abstaku, a nevis kudy kam...ale jen napadlo...
honzyk: tady nejde o to jestli sem v prdeli nebo ne, to je celkem jedno... omlouvat se v žádnym případě nemusíš... jen se mi prostě potvrdilo, že je dobře že jsem z písmáka už dávno zmizla, pač přístup většiny lidí tady mi nesedí (neznamená, že je špatnej, jen to nady neni pro mě)
..mne to vadi, ale fakty. ja psal, esi ses v prdeli, tak vomluva, ale ja to z textu nevyctu, nekecam..
Ali Sakam ani nase organizacka ne:)))...vyuzivame vsech vymozenosti "nasi uspechane doby")))
honzyk: no kdybys věděl, co sem to větou myslela, tak by ses neusmíval... ale to nevadí =)
...ale ja teda jsem si, woman, dovolil klast nejaky votazky...je to nejakej zablesk autobiografickej, kamoska...nebo spis, myslim ja, ze treba holka, kery je 20, ale je to furt mala hoůlka, ktera je bezbranna, protoze je po tech ziletzkach nejak zmanenA...A este drogy do toho...ja falty nevim..
....tak baha....uz dyl te mame v merku, este slovo, a Ali Salam vyrazi po tvych stopach se tremi gramy semtexu!!)))
mno.. otenciál.. pokud zde jaksi woman změní téma dílek a přeorientuje se z neveselých na veselá, možná, že by to šlo..
..ale Honzyku, co já do toho mám co kecat.. odborníci jsou tu jiní.. ;-)
NA NAVRAT...?... sorry, caps lock...
....mne tady vadi, ze takova darda na zacatku, ja nevim, esi ji az tam mam "verit", a pak se slevuje a slevuje, az k tomu votazniku...a nevim, esi "mala holcicka" jede v koksu teda, snida ziletky, vobcas se podrizne, sorry, ja musim zlehcit, ta prvni strofa je az silena, no a huli, kdyz je TAK mala..?..---------potecial jo...kde se da sehnat nejlevnejsi koks..?..))poardonm simte, esi jsi v nejakym pruseru....ale mne to z tech radek proste neprislo, woman....ne a ne.