Řízek - celkově to dobré není (ale ne vinou té básně)... jestli chápeš...
díky závěru to má něco do sebe,...ale! ALE!
v průběhu jsem ztrácel pozornost, a řekl bych, že je to vinou tvé básně (nic jiného mě nerušilo)
některé rýmy mě vytrhly z děje, jiné se povedli.
Celkově je to dobré...
T_O36: Tak díky za rozšíření obzorů...jenom mám pocit, že by ty sacharidy ta básnička nestrávila :-))
Pak mě napadá ještě jeden postřeh na dané téma, ale ten si nechám pro sebe...
Mně se báseň líbí - obrázky krajiny s rozkvetlou diviznou na mě dýchly příjemnou atmosférou, příroda mě vždy dostane.... TIP a díky i za avi :-)))
Mně se báseň líbí - obrázky krajiny s rozkvetlou diviznou na mě dýchly příjemnou atmosférou, příroda mě vždy dostane.... TIP a díky i za avi :-)))
vesuvanka - dovoluji si poslat avízo... a případně i k posouzení .-)
T_O36: trefil jsi hřebíček na hlavičku, tak přesně až mi z toho běhá mráz po zádech...asi takhle - když jsem to psal, tak jsem rozhodně nepřemýšlel jaké to má vyvolat pocity, prostě jsem jen psal...no a když si tak čtu tvůj komentář, tak je to přesně jak jsi napsal...
dýchá z toho trochu patosík.
Nejlepší je to poslední trojverší..
Trochu mi to připomíná první sloku Na břehu řeky svratky od Nezvala, ale je to asi tím, že se tam taky zabývá nějakou rostlinou:-).
Já jsem ještě ódy na kvetiny nepsal, takže těžko soudit. Jak bylo už řečeno. Máš lepší díla...
nevim co je brak - dycky se to řikalo o ňákých faň knížkách...
tohle je asi vkusová záležitost - snad staromódní, s jakože příjemnou tváří - mně e-e - snad aj proto, že moje plochá imaginace mi neumožní diviznu jakožto džafinku obdivovat...
TOM: Používám oba prohlížeče střídavě, tohle mě nenapadlo. Já třeba vždycky po vložení nového dílka kontroluju, jestli tam náhodou nejsou i v IE i v MF. Čímž ti nechci nci vyčítat, prostě to jen sprav. ;)
Snoopy - pardon - pobavilas .-)
Snoopy - tak to je dobré - pobavils :-)))
Háber - to jsem rád - na pointách si zakládám a zatím se daří - zatím přicházejí...
martinez - fajné :-)
serp - počítačové vsuvky jsou vážně neúmyslné - třeba já je nevidím (používám Firefox, třeba na Exploreru vidět jsou) pokusím se to opravit
Vidím, že vše už bylo řečeno. Já osobně jsem se zarazila na zpátky-krátký (cest-vést mi ještě přišlo použitelné) a dál už jsem nedokázala číst, až konec. Ten je fakt moc pěkný. Za něj tip. *
P.S: Prosím hlavně umaž ty počítačové vsuvky, to je fakt příšerný, předpokládám, že nejde o úmysl..
...tá metafóra nakoniec ma dostala:)*
je to kvalitní brak přece :o)
a vážně - vadí mi ty barvy, aj dyž já sama si s nima občas pohraju taky, tady mi to přijde až moc - a navíc vidím html kódy což mě při čtení dycky děsně ruší
je tam pár míst co se mi líbí, třeba zmiňovaný konec nebo Jsi vidina návratu lidí co se ztratili ale víc těch co bych změnila nebo vynechala, třeba hned první dva verše...
:o)
třeba takovejdle? :o)
martinez - vložíš sem nějaký obrázek? ď
No, nejsem žádná extra autorka, ale podél cest... dám se vést..., v moři - hoří, to už ne-e :-) Závěr se mi líbí, jako Avox. Tím bych začala úplně jinou báseň...
....ja nektery kyce rad....tendle mi pod nos nejde....a ty cirkusacky vyjemnely barvy uz vubec ne...
avox - prokoukla jsi to...
neroušek - přesně to jsem chtěl asi slyšet
jo, je to takovej sympatickej bráček :)
za ty poslední tři řádky :-)) */
Je to brak,Tome!Ovšem slušně napsanej!