Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seprchlivá
29. 01. 2008
6
25
1412
Autor
Hučitel
22: 15 prozvoň mě
22: 30 jsi moře
22 : 45 jsi pohoří
22 : 50 jsi moře pohoří
23 : 00 dobrou noc
.............
8 : 00 nerozumím...
8 : 01prosím?
8 : 02 JAKŽE?!
8 : 03 NO TO JE MÝLKA !
8 : 30JDI K ČERTU...
23 : 00 jsi hora vin
25 názorů
aleš-novák
18. 04. 2009
já sem totiž byla ouplně vopilá a vůbec si to nepa....jo,normál nepiju,teda nechlastám
kouzlo sms :-) a teď si to vynásob cenou za jednu .. to by bylo, aby telekomunikační operátoři neměli narvaný kapsy :-))
No, já si tam právě dosadila ten příběh. Po té vášnivé noci vystřízlivělé ráno... ve stylu "co po mně chceš?" (Je fakt, že když jsem to komentovala, ještě té básni chyběl poslední řádek - končilo to tím odesláním k čertu.) Ale dost možná, že se teď Hučitel baví tím, co jsem tam "našla" :-))
no mne se libi ta prvni cast, pod ni si predstavuju vasnivou noc a je to pekne zaopbaleny :) (treba to autor myslel jinak)
pod tou druhou casti si umim taky neco predstavit, ale zda se mi napsana od prvni dost rozdilne a nesedi mi jeji styl a zvolena slova
Ironst - jo, to je dost dobře možný, mně, jak stárnu, začíná připadat vtipný skoro všechno, co mi připadá ze života. Možná už hledám vtip i tam, kde není. A jak toto dílko vnímáš ty?
24:00...po půlnoci se KARTA OBRACÍ..
CERVENÝ SPODEK,kulový spodek to vzdává...-))
jasnej tip../*
děkuju,asi to je dost subjektivní bláto - ale možno se to dá i trošken zobecnit
Já to sice četla ještě bez té hory vin, ale mělo to pro mě příběh. Vtipný a ze života.
no nedorozumění - neunáhlujte se,ani doma ani v lese...memento vívere..