Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVOLÁNÍ
03. 02. 2008
9
22
3929
Autor
pupin
Osamělost leknínu
plujícího po hladině
bolí,
ale hledá
Krůpěj kopretiny
pokropená trávou
trpí
Bělost břízy
brodící se v lese
je dobro,
protože doufá
...až dlaní zasejeme
srůstající břehy,
zalijme je řekou,
v ní se budeme slyšet...
22 názorů
hana kupčíková
20. 07. 2008
Zaznívá zde oddanost osudu, konstatování poněkud suché, že tomu a jinému tak je.Ty obrazy mi vlastně evokují posed v lese, odkud lze z výše pozorovat dramata.Svůj svět ustanovuješ z okolního pomocí jednoduchých výroků s náznakem úsudků.
Obrázky se mi líbí.Podle podání patříš zřejmě ke stoikům.V dnešní době příznačné.
pro seniora....promiň, Tobě jsem zapomněla odklepnout T :o))))))))))))))
tolik seniorštiny si snad ani nezasloužim...honzyk - díky,drobim holubům co už nadrobeno placama jest - to staré ztvrdlé drobky některé,
reinko - 4 jako známka?
Ono nepatřičné personálno má od mé osoby kritickou výpověď na minutu. Tekutý pažit byl zřejmisticky nabrán v ohladinovatělé louce viz minulotvorbí a krůpěj něčeho z onoho plevelna nám tu dokonce trpí.
Koho nám je asi boleno okvětí v prvním polohřišti nepřípadného kvazikontrastna vody rybniční a trávody?
Stojí to celé na vodě! Až na onen brodivší bělokorát tentokráte (snad ne opět) ve vodě ze smrkového masívu?! V závěrostrofé všeho patlavého se nám zhojena rána zalila krví, asi je bytou tou, co zde musí být kritikem ceděna pro korigaci obdobných snaživátů.
4
...mne zase, cece, pripomnelo ty povodne:))...a ne a ne se toho zbavit: ..))
...ale cenim si tvy , bez ironie, nehy...jen mi pripada, ze sem flakas az moc veci ted a drobis se v nich...tahle ale povedena...: nadejna, a to mne bavi...*
hmmm,šlo mi o výtvarné vyjádření bílé v zelené - ohromilo mě to v kostele a dojalo...no,kolo se nám polámalo,co už