Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDéšť
03. 02. 2008
12
33
3002
Autor
jazzgirl
Odpověď šeptá
i do ticha před bouří -
Nikdo se neptá.
33 názorů
Jarmila Moosová Kuřitková
07. 06. 2008
To já děkuji:-)... A video jsem tam přidala teprve před pár dny a myslím, že pocitově je té básni blízké...
Jarmila Moosová Kuřitková
07. 06. 2008aleš-novák
11. 02. 2008
Sluní, díky moc za přání hezkého rána a za povyprávění romantického zážitku... Takové já ráda:-).
sestricka.slunicko1
06. 02. 2008
Děkuji moc, sluní:-). To víš, že já radši sluníčko:-). Ale ono se s deštěm nevylučuje, a pak ta duha... hmmm...
sestricka.slunicko1
04. 02. 2008
ruprecht: S tím děkováním, to je přece jasné:-) To se musí, jsem girl z old školy:-)... Takže děkuji i tady:-)!
IVO: I malý tip od velkého IVA potěší:-) Děkuji moc!
Janina6: Děkuji moc za naděje do mě vkládané, je to milé a potěšující!
Překlad ze seniorštiny, což jest odrůda tzv. pigeon English, zní: nestojí to za mnoho.
Já myslím, že za malej ¨T ano.
já ti dám tip, protože tak pěkně děkuješ... :-)
ale nemusíš, není zač... :-))
malinka_hvezdinka
03. 02. 2008
SENIOR: To nad tím je pro Tebe.
Rabb: To nic, neva:-). Dnes totiž neprší, tak není ta správná atmosféra:-). Aspoň u nás teda:-).
Jojo, hezká:-). Obzvlášť pro nás jazykozpytce stále pramenem poznání a při dobré náladě i důvodem k pousmátí:-).
hmm.. paradox.. jakési očekávání v tom vidím.. ale že by mi to stačilo..
..asi tohle dílko, řekněme haiku, nějak jako neprokouknu, mno..
Co jest to za jazyk, smím-li se ptáti:-)? Jak psáno jest, jeví se býti jazykem zastarávajícím, ježto není schopen okouzliti více, než mé básně okouzlovati jest snahou:-). Dík za návštěvu, Seniore, ráda si hraju:-).
Objevem se zde zřejmisticky není konáno. Vyjádřivé jakoby spíšero jen dobré autorske seznitivace k jevům u jichžvěk bývá přítomenským.
Nehodnoceno.
Honzyk: Jaképak "pro sovu", když máme hudební výchovu:-D! Honzyk, Honzyk, jen dostaneš vysvědčení a už zas nevíš, která bije:-D.
...jiste pani ucitelko:))
ano, pani ucitelko:)
uz makam pro sovu do kabinetu, pani ucitelko.)).D
Honzyk: Nech prostor fantazii, vyber si možnost, kterou bys raději:-).
thalina: Děkuji moc, mám radost:-)
...jo, destnik nenosim, ani nemam....v tomhle jsme zajedno...:))
...ale ted nevim, tady by "Odpoved" sama mohla septat, ci byti septanou..(?).
---nabizi se, samo, druha varianta, ale ani ta prva by nebyla k zahozeni....(?)...