Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKladivem
04. 02. 2008
8
16
1569
Autor
synthetic darkness
Za ztracenem
rozmáčkli kropenaté vajíčko
-- bouchlo to,
jako když sprásknete dlaně
nad stenem rozlitého medu.
Pak se rozutekli do kostelního ticha.
Asi štupovat rukavice
novým odstínem ocelové.
16 názorů
za ztracenem nový odstín ocelové - teeeeda udeřila mě jak kladivem do hlavy a to se cení!/*
I mne naskočila představa v kroužkové rukavici, kterak bezohledně ničí.
To se asi ozvala destruktivní složka osobnosti. ÷))
Jinak, i já musím přitakat voštěpovi, dle mého ten hřebík trefil.
synthetic darkness
05. 02. 2008
...a za tvými slovy přijdu určitě zas, líbí se mi a to za nimi taky :-)
synthetic darkness
05. 02. 2008
No, vysvětlivky mně to spíš pokazily :-)) tedy, já si závěr o štupování rukavic (odstínem ocelové - tedy možná i ocelových...) vysvětlila o dost agresivněji než jako apatii. Spíš jako že to, co zničilo křehkou věc, se jde chystat na další rozbíjení... ale slova v tomhle případě nejsou to pravé. Někde za slovy se mi ta miniatura hodně líbí.
synthetic darkness
04. 02. 2008
Ta forma je mi odněkud známá - nebo mi spíš něco asociuje... Báseň mi připomíná rovnici, do níž se místo čísel dosazují slova - ale nutno dodat, že výsledek vychází poměrně přesvědčivý a slovům to pospolu zároveň sedne. Mně líbila, je dobrá. (jinak veliký souhlas s voštěpem)
kropenata vajička maji křepelky,skřivani,bažanti,
když jsem byl v nemocnici dali mě bažanta a ja měl pak kropenatá vajíčka....-))