je to hrozně upřímný a jednoduchý a v tom je to hezký, tip
souhlasím s tebou. Tak to bylo a je. Nevím, je to už mác dávno.Už to ani nečtu:o) Děkuju za návštěvu.
souhlasím s tebou. Tak to bylo a je. Nevím, je to už mác dávno.Už to ani nečtu:o) Děkuju za návštěvu.
výlevka.. i takový člověk potřebuje. pro sebe. jen pro sebe.
vzhledem k tvým neustále omluvným "tohle je staré" jdu přeskočit rok 2008 a mrknu na letošek... tahle mě přesvědčila.. sorry, ale tohle je adept akorát do deníčku...
Mockrát ti děkuju, za kritiku, návštěvu a trpělivost číst...jenže tohle jsou moje začátkový dílka, za kterýma si moc nestojím. Lépe řečeno stojím, ale nechci se s nimi moc chlubit. Mám je tu jen proto, že jsme je jednou napsala a asi v sobě mají nějákej pocit a jsem ráda, že ho v těch básničkách můžu uchovat. Kdybys měla náladu a chtěla, byla bych moc ráda,kdybys koukla spíše na ty novější...ale nechám to na tobě. Každopádně mockrát děkuju za návštěvu.
to je možné, ale ten hovor, to rozdvojení...je to dobré..*
tuhle básničku nemám ráda.
jsem přesně věděla, že mluvíš se sebou...líbí*
tohle je blbůstka jen proto, žes nevěděla, kam s tím jinam :o)
hledáš se, to je nadějné :o)
myšlenkově - fajn.. ale myslím, že jsi neukočírovala zpracování. každý verš/pes jiná ves/rytmus
a jenom si chci rýpnout - básničkama ještě nikdo nedospěl.. =D podívej se třeba na mě.. bída bída za ta léta =D
Začátek super, pak to slábne. Ale závěr je zatraceně pravdivej, gratuluji k prozření.
zlaté... dúfam, že Ti to pomôže ;)
Děkujuuuu. Hrozně mě to těší.
už len za prológ * :D
a toto bolo výborné:
Ctěla jsi prstýnek místo lízátka.
To nemůžeš...
To snad ne. Ale konečně jsem snad přečetla něco ve své hlavě :o)
hops :) jako bych viděl mozaiku střípků těch nejdůležitějších vět, kterými se obracím (občas) sám k sobě, hele nečteš mi náhodou v hlavě, viď? :)
taky znám, ale člověk si tím, že je dospělejší a starší často vůbec nepomůže
znam. nemuzu k tomu nic jineho rict, jen: JA TOHLE ZNAM!!!!!!! :o(
ale no ták, nemrač se, tak zlý to nebude;)
neni kam spěchat, holčičko, čim seš starší, tim to bude horší:)))
jo to jo. jen to trochu nechápu s tím napsáním...ooops...
to já je pěkná kurva nejen že tě neopustí, ale ještě tě to donutí napsat..