Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKapesník
16. 02. 2008
22
53
4075
Autor
Alú
Našla jsem pod polštářem Tvůj kapesník.
Povídal mi jak mu chybíš, jak má rád to Tvé objetí, i když třeba pěvně přitisklé k nosu; rozumíme si.
Vyprávěl mi pohádku pro malé usmrkánky, řekl ji jen do půlky; mrška.
Zbytek jsem si měla nechat dozdát.
Ta pohádka byla jinotaj, zdálo se mi o Tobě.
53 názorů
aleš-novák
16. 05. 2009
Zkuz si ho tam znovu vložit, třeba zažiješ nevídané ;-). Látkové kapesníky nevymřely.
Zkuz si ho tam znovu vložit, třeba zažiješ nevídané ;-). Látkové kapesníky nevymřely.
aleš-novák
16. 05. 2009
to je super... je to takový něžně lidský, takový... co spoustě básníkům chybí...přiznat se k přirozenosti, být na zemi :)
Dahlia, ale to je ten nejpotřebnější řádek ve všech.. víš pohádku máme asi všichni spojené s něčím hezkým, s něčím zajímavým, s něčím co nás poutá, něco co si i v 20 rádi poslechneme... Mno a tady jsem se snžila říct že ta pohádka byla jinotaj, že tedy měla skrytý smysl, že ta celá harmoničnost a to vše co se ti na tom líbí bylo o něm. Je to poklona a dík Té osobě. Jinak ale děkuji za návštěvu.
je to pěkný.. jen poslední řádek mi tam přijde zbytečnej.. ale i tak.. TIP
Chodím sama! Abys věfěl, docela mi to jde. Dneska sjem koukala na svou babičku. Chodí s Francouzem a Tyčkou; jako trio vypadají nebespečně. V jedné ruce hůl a v druhé tyčku od rajčat a už si to štrádovala. Ta s někým, ale já sama. Jsem tak pyšná...
A věřil bys že lidé používají ještě látkové? No vážně! Taky tomu občas nechci věřit ;-).
papírový kapesníky.. emh.. docela nechuť. většinou vypadá jako zatvrdlý nazelenalý golfový míček. nevedu:)
jinak je to celký soukr
dávám do klubu a tipuji
nezní to ani lacině, na to že to je stokrát popsané téma...
to je tak zvláštní, to jsem napsala jen tak z hlouposti a z odlesku všedního dne. A dala sjem to sem jen proto, že už dlouho jsem nic nenahrála... Zvláštní, ale dě-kuju :-)
annoonnyymm
22. 02. 2008
páči sa aj mne, textík je síce troška kostrbatý, ale je to také nežné, že to zjemní všetky nerovnosti ;)