taková oborová, perfektní !
Jiste prijemna zalezitost. tip
...tuším, nicméně o tipech tu psal někdo jiný a já na něj reagoval coby na Tebe, takže rovněž promiň...:o)
Tak promiň no, a jak poznáš, že jsem se pousmála? :-))
Díky, tipů netřeba - jsem rád, když se lidi pousmějí...
proč bys běhal za jinýma?
hleď si svého štěstí doma.
To nemáš strach, člověče,
že od tebe uteče?! :-))*/
Igore, to může bejt klidně i nadávka, protože ho neznám :o)
Fakt ne?
T. R. Field (1891-1969) - vlastním jménem Theodor Adalbert Rosenfeld, poté Bohdan Vojtěch Šumavanský
Český satirický, sarkastický a epigramatický básník, zakladatel krhútské mytologie, profesor angličtiny. Autor fantaskně filosofických prozaických textů, charakteristický mystifikačními sklony, nonsensovou hravostí a groteskní slovotvorbou. Syn německého lékaře a vnuk slovenského rabína. Dětství prožil v Domažlicích. Po maturitě na pražské obchodní akademii (1911) strávil rok v Anglii. Ve třicátých letech údajně přeložil dvacet duchovních zpěvů amerických plantážních černochů. Během protektorátu získal slovenské státní občanství, několikrát byl vyslýchán gestapem. Poměrně rozsáhlé básnické dílo je převážně nezveřejněné, zčásti nezvěstné či ztracené ("To by si čtenáři výskli, kdyby se mé verše tiskly!"). V padesátých letech velmi sporadicky publikoval pouze v časopisech. Zemřel v rodné Praze, pochován byl na vinohradském hřbitově.
(http://literatura.kvalitne.cz/9z.htm)
Chtěl jsem tu dát něco z jeho tvorby, ale bohužel nemůžu najít tu knížku. Uměl jsem toho hodně nazpaměť, ale ta mi už nějak neslouží, koukám...
Ale myslím, že od něj určitě budeš znát tohle:
"Mým domovem, tichá je putyka..."
jo, tak to znám, jinak tedy, kurňa, ta lichotka vůbec není přehnaná - jen se ještě nadřu... :o)
Druhý T.R.Field (to je kompliment!) *
:-)))))))))))********* dobře ti tak! A pak že nic neřešíš! :-)))))
nřeším, kdybych to řešil - tak mě ani nezahlíd, natož aby mě trefi
Kam na ty nápady chodíš
:-)
'Lec- pomale jsou me kroky' nebylo by lepsi, nejak mi tam nesedi rytmus, ale mozna se mi to jenom zda.
Jo tohle je muj styl, ale dalsi tip uz nedostanes, 7 je takovy hezky cislo;)
Auuu...
Né že začneš běhat za dcerou hrobníka!!!
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))*
Z prdelky mi tahaj broky
měl jsem holku - jsou to roky
teď jí nemá - lezu jinam
před setměním nezačínám
tahám broky z prdolky
mam spadeno na holky :-))
:-)))))))))))))))))))
díky... rozesmáls :-))
I*I
:))) ty seš fórkař, to ti řeknu ... kam ty na to chodíš?!