Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePolibek
21. 06. 2001
12
1
4144
Autor
Climaster
Protrženou touhu polibku
sdělím Ti pohledem
vážným s úsměvem
rozpačitě přetrhneš pavučinu
spletených rukou
znejistíš
přivoním k Tvým vlasům
paprskům svítání
jen se odkloníš
v rozpacích
pohladím Ti ramena
sametová křídla
v oblacích
zesmutníš
Vím jsi znavena
a stejně
mě neslyšíš
1 názor
...áááá...tohle jsem asi přehlédla...a jak to nakonec s tou slečnou dopadlo? ...nebo to nebylo o nikom konkrétním?
nejhorší je, když miluješ, ale není ti to dostatečně opláceno ze strany člověka, kterému bys byl schopný dát všechno co máš:-(((
*t
mazec máš pravdu...6 let po uveřejnění ti dám tipy, checht:-)))
Lil..:))))..prosím prosím..co jsou to ta "výrazová klišé"...s tím, že teď málo čtu máš pravdu...ale nemám time (škola)....jinak asi jsi četla víc mých děl, že odsuzuješ mou fantazii????...:))))))...
..díkes moc za kritiku....
..a ostatním též...clim
Dožadovat se kriticky odbourání výrazových klišé větou, která se z výrazových klišé sestává, se mi jeví poněkud ehm... zvláštní!:-)
Chybělo tam už jen to "originální" - "tohle mě neoslovilo":-))
Zůstanu u klišé a řeknu, že mě ta básnička "oslovila":-)
*!
viz Print... proč hledat pořád takzvané originální postupy, proč je tam mít za každou cenu?
Potom bychom mohli tvrdit, že i některé básně např. od Ortena jsou plné virazových klišé...což je blbost a kdyby ne...zmenší to snad prožitek z básně...mě ne!
Konstantinidisová
28. 06. 2001
Asi Tě nepotěším, ale v Tvých metaforách se objevují výrazová klišé.Chce to asi trošku zapojit fantazii a víc číst, ale pokračuj dál...
je to hezký...líbí.
zajímalo by mě jaká výrazová klišé? Co je to vůbec výrazové klišé?