Jojo, tak v září na viděnou
jasne budeme tam :-))
pjekne leto Vam vsem a v Telci cau. Skorpil+Tadeaska+Tof :-)
Určitě se v září dostavím.
Ostatně - Šroubek si těch prázdnin chce asi opravdu užít :-)
rastin: krásně a nezapomenutelně, život je jen jeden
prolítnu:Slovenskem, Jižníma Čechama, Krkonošema a Řeckem
v září se pokusím dostaviti
od 19.9. kdykoli
bye , bye letím na prázdniny a do tohoto data od dnesniho dne opouštím své rodné město
P.S. ani jedno oko nezůstane suché
Ač JiKo hodil svojí otázku trochu mimo děj,přesto je sama o sobě docela zásadní... i když měla zaznít jinde a jindy...
no nic.
Tak tedy vězte, že sdružení existuje -- IČO: 265 33 634.
Podle reakcí to s valnou hromadou vypadá na září, tedy předběžně zkuste počítat s prvním zářijovým víkendem, napíši více. Krásné léto :)
Beru na (s)vědomí ;-))) MSF Oldo
jééééééééé..jupííííííííííííííííííí...o.k. v září...
To se až do září nikdo na písmáka nezaloguje? :-)))
Zaloguje... já myslel viděnou z očí do kukadel :o)), ne skzevá písmenka :o))
Já myslím, že některou zářijovou sobotu by se rozhodně sešel reprezentativnější "vzorek Písmáků" než někdy uprostřed července. Ale na mě to nevisí, já jsem člověk natolik zaneprázděný, že u sebe nemůžu ručit ani za to září, i když bych se zúčastnil velice rád.
pokud druha pulka zari.. ( jinak se omlouvam predem a souhlasim se vsim.. take nebudu delat vyjimky, )
Milý Naso, moc bych si přál, aby se to týkalo i autorů made in Slovakia, přijeďte, mnou budete vítáni a jak znám Oldu a ostatní nebudou se zlobit, když sebou vezmete i nějaké Maďary a Rakušany :-))))
22. červenec ? Bohužel není možné. Někdo tady navrhoval cosi o začátku září ... Sobota jako taková je rozumná věc.
Pro mě zatím bez problému... počítej se mnou!
P.S. JiKo... jsi trochu MiMo....
Súhlas s Bacilom - september je prgmatickejší termín
(len neviem, či sa to všetko týka aj autorov made in SK...)
Zatím to asi vyhovuje :c)
jo...dejte mi prosím vědět...rád bych
Jsem také pro Září, protože 21. se koná Náš dětský den.
Oldo, ty záškodníku, žes to udělal schválně?
wopi, ja jsem taky mimoprazska :-)
Tak ta otázka měla znít spíš, jestli je konec července dobrej termín, nebo to nechat na září třebas :)
Zatím mi to zní tak, že kdyby to byla
sobota, tak není co řešit -- Špuntíku dovča se řešit asi nedá? Tedy bys spíš září?
Jak ostatní? :)
Termín dobrej. Září taky dobré (ale daleko).
Olda: opravdu bych přivítal záři, maximálně tak druhou půlku srpna, dřív určitě ne.....
doufám, že se kvůli tomu na nás nezlobíš.
Špuntík
A můžu se přijít podívat, i když nejsem zájemce o členství? Neberte si to nikdo osobně, ale když já tu organizovanost prostě nějak nemusím... stačí, že jsem členem defenestračního hnutí, druhou výjimku už udělat nemůžu...:)))
Oldo: já budu, předpokládám ten den pořádně vyměklej (a tuhej;c)))
Jéžiš - 14. hudebničení, 22. schůze... no jo, šlo by to (osobně bych preferoval spíš sobotu než neděli...)
také jsem pro sobotu ... neděle je pro mne na pytel, pane ředitel ... cesta zpátky v noci ... není v mojí moci ... resp. jen těžko
...krásný datum..taky se stavíííím...:)...
není možná, červenec je mrtvej
není možná, červenec je mrtvej
Nebylo by lepší nechat to třeba na začátek září? studentům ještě nezačnou povinnosti a zaměstnaní už budou mít po dovolených...
Já jen technickou a neberte to jako klacky pod nohy.
Po posledním auditku, kde se strhla šarvátka o to zda VŮBEC dělat či nedělat výběr z Písmáckých básní pro Tvar se mi zdá, že úplně stejná situace může a nastane v případě nějaké sbírky jen a pouze čistě v Písmácké režii.
Můj dotaz zní:
Vydá kdy sdružení Písmák jakou sbírku?
Má sdružení nějaký smysl?
sbírka ... či výbor ... písmáckého sdružení ... je přece něco zcela jiného _JiKo_ ... mícháš hrušky s jabkama ...
ja jsem taky spis pro soboty, jako nekteri vyse...:-))
Ježíšku Oldo, to budu na dovolený někde v Řecku....
Špuntík
Ježíšku Oldo, to budu na dovolený někde v Řecku....
Špuntík
myrinda a spol.:
Zvlášť když jsou mimopražští a musejí mít čas se vzpamatovat a dopravit jinam :o)