Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sedalší brno čára...
18. 03. 2008
7
124
7459
Autor
martinez
x
x
tak po delší pauze zas brno čára ale mimořádně
v pátek 28.3.2008, na hodině se dohodneme –
já bych byla pro dřívější hodinu – aspoň 17,
dyž musím pak domů jít ukládat dítko...
sraz jako obvykle před porcelánem vedle banky
naproti zastávky... detaily postupně dopilujem...
program: pokec a domluva čtení asi na květen
x
x
eště vlastně prezenčka: Bíša
domin.go
Javorovy_listecek
Kuchot
martinez / mořský koník...
Minstrel
romale
tanečník
Ticho a Tma
x
aktuality: možná přijde aj papouch >
> esi přijde papouch, šel by aj Dero...
> pišta by šel dyby to bylo jindy a v praze...
tak teda netuším kdo vlastně dorazí... zamluvila
sem na 17:30 stůl v Pomalém baru, Úvoz 60 - buď
z České šalinou 4 nebo z Komenského náměstí
trolejbusem na Úvoz a je to kousek od křižovatky
/směr Mendlák/ po levé straně, nenápadný dost...
a foun dyby něco ... tu byl...
h
124 názorů
kišote kišote... ani nevíš o co přicházíš... buď sám sebou a doraž už konečně :o)
tak jsem si to zase vůbec nedal...:)
ukradli mi masku pikachu, neroznesl jsem všechny letáky, nemohl jsem sehnat čokoládovou čokoládu...
a tak :)
příště...
si koupím masku miloše zemana
Bíšo, já taky :o)
romale, ty hovádko maličký... teda veliký :o)
medovinu ti nepovolila ani maminka ani já přece!
:o)
no já jsem pak slopal ještě jakousi zkvaslou medovinu - ale je to hlavně mojí neschopností zastavit - jedno pivo a finito ---
udělejte sraz v cukrárně nebo tak ňák...
tak já tě s tou kofolou příště důrazně podpořím... nebuď... ale má bublinky... co já s nima?!
šak nevim kdo se na mě díval skrz prsty když jsem si objednal kofolu ---
holt když se chcu integrovat do společnosti tak trpím... budu samotář!
tebe nejde nechat bez dozoru - dycky seš v pohodě - pak odejdu - a najednou "kurňa mi je blbě - už se v životě neúčastním!" - nechápu... :oD
no najednou chcete všeci vycházet z hospody a do hospody ale nevleze nikdo!!! :oD
ale ani v uzším kruhu to není marný takovej pivní srazík... :o)
papouš to nestihl :-( mrzi mrzí :-(
Javoro.: ajo .. papouš nepochopil ftip .-) Vycházet spolu? Určitě! Když nijak, tak aspoň z hospody .-)
já děkuju VŠEM účastníkům za fajn večer... tak za dva týdny, já to tu zas o víkendu nebo příští týden vyvěsím... a dobrou nebo dobrý :o)
domi, já žádný informace netutlám - co je tu psaný v názorech, to vím - o nikom dalším už nevím - ani kromě j.t.ýho nikdo neodvolal :o)
tak kdo tam teda nakonec bude? +))
je na prd, že k večeru už nejede skoro nic domů - poslední vlak v devět - kurvafix
my se máme s 3lobem rádi, ale navenek hrajeme komedii jako že se chceme navzájem sežrat, víš, aby byla nějaká sranda .. ale nikomu to neříkej :-)
furteště nevím, jesli přijdu, možná později .. někde vás vytelefonuju
jó, to je na vás, kucííí jak se porovnáte... mně nevadíte ani jeden :o)
tak to vypadá, že ačkoliv jsme to spolu dali dohromady, nakonec nedorazim - nejsou penízky na takový dobrodružství .. :-/
omluva všem, komu dojde avízo a informace pro něj nemá žádnej význam.
užijte si to .. :-)
pučím ti elišku na hlídání a zvládneš... no... aj dyž... kdo ví... a du uspávat tak dybych se odmlčela, tak mě uspala eliška první :o)
jojo, to je velké umění, jehož ovládnutí jsem se ještě nepřiblížil...;-)
musíš umět včas ujet... :o)
(sice se mi nechtělo, ale aspoň včil možu poučovat... ;o)
ale nebude tam a organizuju to já... jen si vzpomeň jak nám to víno v blavě spolu šlo :o)
pro jisotu jsešm se dival na fotbal - a skoro jsem to těm zlíňákům přál...
- no s tim nevim, já už nemožu pit nic - fakt fakt nic...
viděl jsi hokej, brachu? však my ty hérečky ještě vyprášíme!!
su rád, že tě vidím na tym seznamu nahoře, co teďko piješ?
jak sprosťáku sprostej?!? si nejsu ničeho vědoma... :o)
na obrázky se budu těšit, pošli pak dyž budou a pude to... a užívej si všeho a nečerti se :o)
ježišmarjaaa - tož to ne - chcu pryč bo přindu enem na kachnu - a včil by sa jedna zhodila...
--- ale jako nebrus páč brus jinak...
no tak já něco nabrousím a tebe připíšu :o)
esi sem tu šifru dobře pochopila :oD
a kachna byla minulej týden - ale hlídám kdy bude zas :o)
nic neslibuju, ale měl bych se taky objevit;))) snad budu mít nějaký ten čas navíc:)))
sestricka.slunicko1
21. 03. 2008
... a mě do Poruby pozvat nechtějí! :-( A to tady můžu řvát jak chci, že Ostravu mám mocmoc rád a Porubu že zbožňuju !!! Dokonce seminárku, aji se spoustou obrázků, jsem na Porubu měl!
Eši jě na svjěťě ňějaká spravedlňivost, totok... :-P
(nehleděnato žejsemtam každouchvíli .. je to 14 dní, co jsem byl na haldě Ema, celej u vytržení!! Nadšen! Z toho kopce se fakt hulí! A viděl jsem tam žluťáska! ;-))
dobre dobre, akurat vtedy ked nemozem tak pride kopec ludi
nic proti vam stalym;)
tak mám tě připsat na seznam? nebo pikachu aspoň? čím víc napsanejch, tím víc lidí se odhodlá... :o)
nooo, asi se vás budu bát... budu se tam motat v přestrojení a třeba se nebudu moc potit...
kdyby na vás zírala postava s gumovou maskou pikachu, červeným trikem s nápisem paranoia a v maskáčových elasťácích, tak to nejsem já...
já vím kami... ale znáš to všecko... platí co sem napsala brek.ovi :o)
sestricka.slunicko1
20. 03. 2008
drahý, byla sem v blavě, možu aj do poruby až se sejde lepší počasí s nějakýma financema - a tak co ty teda? nebuď línej a odpoutej se na chvíli od krbu... ;o)
tony, domluvíme :o)
já nic pobóchanýho nemám... to maximálně písmák - ten žere avi... :o)
a připisuju teda T+T :o)
Ticho a Tma
19. 03. 2008Ticho a Tma
19. 03. 2008sestricka.slunicko1
19. 03. 2008sestricka.slunicko1
19. 03. 2008
no to nemusíš - já jen že ze mne jinej den ve školní rok prostě nevyrazíš :oD
jednou to vyjít musí, ne? ;o)
lízátko milý, tak si svolej sraz kdy se ti hodí - mně se hodí pátky a soboty páč su samostatná matka s dítkem s dost nepravidelnou pracovní dobou a domácími úkoly - od pondělka do pátku se nedostanu skoro nikam, natož na pravidelný srazy - nikdy se to nehodí všem - a svolávat sraz na dobu kdy se to nehodí mně... to bych byla divná :o)
taky dobře... tak třeba - ale nebude to taková akce jak ta poslední... zatím :o)
Usmáty_autor
18. 03. 2008
s váma je to těžký - připisuju vás poslední dva a si dělejte co chcete :o)
zrovna sem la posílat avi... seš rychlejší - tak mám tě připsat?
a ty avi teda :o)
Jarmila Moosová Kuřitková
18. 03. 2008
mě tam samozřejmě napiš, když jsme to tak domluvily .. :-P
jo a - klidně to dej už od pěti nebo ještě dřív, abys hned neutekla. bude toho hodně na povídání .. ;-)
mě tam samozřejmě napiš, když jsme to tak domluvily .. :-P
jo a - klidně to dej už od pěti nebo ještě dřív, abys hned neutekla. bude toho hodně na povídání .. ;-)
papouch:
Když já bych vás taky ráda potkala.. :-/ (a když byl v Brně ten koncert, nepřišli jste nikdo..) .-) Mno, třeba jindy. :-)
to je fajn, napište sem všichni úplně všichni pražáce, že nepřijedete, ono je to strašně důležité to vědět
hlavně jt .. se divím, že ten sem dosud nic nenapsal
:-PPPPP
Anebo když by to bylo jindy....- třeba kvůli koncertu až tam pojedu, abych to měla naráz. :-) (přece jen jízdenky do Brna taky nejsou zadarmo..)
Marcela.K.
18. 03. 2008Marcela.K.
18. 03. 2008
o meo vizihno é gato e gosta de exagerar
ďouťata jdu na hamu papu a pls no avi
no my na tebe možná taky... kdo ví - jen nevím esi se tam budeš moct plně rozvinout ve shodě se svým nickem :o)
Dero :-)))
Po práglu normálka brósijó šaliny, ale voni švedi zapraskaní nésó štont to gómnót..
Pišta: Na to se historie ptát nebude.
papši: V rámci svého dlouhodobého výzkumu pod zástěrkou studia vysoké školy jsem zjistil, že z Prahy do Brna vede táž (!) cesta jako z Brna do Prahy.
Bojím se však s tím objevem vystoupit na veřejnost. Tuhle jsem na Andělu (Praha) prohlásil, že si ta šalina dává pěkně na čas a jedna stará paní mě praštila kabelkou, zatímco kolemstojící si alespoň demonstrativně odplivli na moje boty.
Nebo jiný příklad: nejmenovaný zvěrolékař si mnou málem nenechal opravit počítač, když slyšel, že na to použiju dva betelný fígle. Doteď chudák po slovnících hledá, co to ty "frgále" vlastně jsou...
No jo, Praha!
Pišta_Hufnágl
18. 03. 2008Pišta_Hufnágl
18. 03. 2008
alenotak Dero... dyť víš, že z prahy do Brna je to strááááááááášně dalekóóó..... a nevede tam metro .. a žijí tam opice a krokodýli a je tam hustá neprostupná buš plná jedovatých hadů a mouch Pche-pche.. a dyť víš ... (normálně se tomu ale říká pražská lenost a zaprděnost - Tse!)
Vlastně naopak - Pce a Tche.
:-P
Pišta: A zásadně rychlíkem (3h 50m) místo IC (2h 40m), abys ho měl co nejvíc vycintaného na sobě a holky na tebe letěly. Vychytralé!
Pišta_Hufnágl
18. 03. 2008Pišta_Hufnágl
18. 03. 2008
dochtore - dovčil to bývalo v sobotu a stejně ses neukázal - nekritizuj za každou cenu... zůstaň člověkem! :o)
Pišto:
Nusle -> I. P. Pavlova: 15 minut
I. P. Pavlova -> Roztyly: 10 minut
Roztyly -> Brno, Grand: 2 hodiny 30 minut
Brno, Grand -> Čára: 10 minut
Celkem: 3 hodiny 5 minut; osmnáct bez tří jsou tři, takže by stačilo vyrazit ve tři a ne ve třináct. Vždyť je to tak zřejmé.
Ale pokud jsi chtěl řídit, tak ano, to by se asi protáhlo. Minimální povolenou šedesátkou to trvá o něco déle. ;o)
Pišta_Hufnágl
18. 03. 2008
se mi tu začínaj klást podmínky... to nevím co s tím... esi pude papouch, pude Dero... kdo pude esi pude Dero? :o)
furt nemám koho zapsat natuty...
ano Zdeni, jupííí :o)
sestricka.slunicko1
18. 03. 2008sestricka.slunicko1
18. 03. 2008
na květen se hlásíte předčasně děvčata - teprve se na něm začíná pracovat... nic se eště neví :o)
ale je to fajn :o)
sestricka.slunicko1
18. 03. 2008
jeeeee v kvjetnu čtení;) se hlásím, ale na ten vejkend už toho mám vela, chjo;(
v pátek!!! Fajňéé!! (zatím neslibuju, ěščě ňěvím)(ale je to mňohem lepčí, než sobtytyty)