Sahá přímo ke kořenům... :-)
ve výklenku čajového koutku u mě doma je takový jednodochý tenkostěný šálek z porcelánu. Vždy když je do půli zaplněn, vydává nádherný mizející zvonivý tón. Je to ONO...
Díky azi...
Nádhera, posvátná věčnost, to tam bylo. Moc líbilo!
výborný...taky jsem zaslechl...***** ***** ***** c(_) a klub:)
Já prostě nemůžu za to že piju kafe, no.... :-)))))))))
Ach, všetci ťa vítajú späť, Azalin, a ja ťa ešte len spoznávam, ale spevajúcim čajom a stromom, ktorý len tak stál, si sa už vo mne pekne usadil... ak dovolíš, prečitam si ťa aj pred tvojím návratom...
A ozaj, ľudkovia Písmáčkovia, je medzi vami tak krásne, chápem. že sa máte navzájom veľmi radi, pretože aj ja vás všetkých mám rada... :)
:o) Tak to je moja správička zbytočná. Ja to všetko čítam v jeden deň :o))))).
To je dobre Azi :o)))).
lubi: Vítej.... a to víš, že dovolím... :-)))))))))))))
...když se čaj začal vracet zase do čaje...
Tam to všechno je... o té hudbě uvnitř... a o vracení... nejde odejít... jak můžeš odejít, když není cest...? :o)
Mám radost... :o)
Víš, já sice čekala, že Azalin fakt odejde, ale že přibude prostě jiný oranžový nick... ale tohle je mnohem lepší... už jsem si nějak zykla skládat písmenka do znaku "Azííí"...
☼
když dovolíš, vezmu si ji s sebou............... bráško :-))))))))))))
:o)))))))))))))))))))))))))))))))))))) jůůůůůůů *o*
jéééé tak brzy jsem tě zpátky nečekal... tohle byl vážně nejrychlejší comeback v historii :-)))))
rád tě vidim :-)))))))))))))))
Ehmmm... jo, možná sem tady psal něco o odcházení a tak... A ne, nebyly to jenom planý slova... vážně sem odešel.. Ale už sem se vrátil! :-) A něco se změnilo... něco je jinak než předtím.. ale možná... možná to tak vždycky bylo.. jenom jsem si to neuvědomoval.... MVMR!!! :-)))))
Wopi: Ne, myslím, že ne... od Písmáčků určitě ne.... ;-)))))))))))))) Uáááááááá, já mám takovou radost... :-)))))))))
Ale je fakt, že tak rychle sem teda ten comeback neplánoval, cheche... ;-))))))))))))
My taky, bráško :o))))))))
Hudba čaje.......................... jupííííííííí!
~☼~
To jsem odpovídal na to, že nejde odejít :o)))))))))
Teda myslim na tu radost.... rozumíš, viď :o))))))))))))))))))))))
Jdu si udělat "čaj" - protože není "čaj" jako čaj. K tématu - už jsem chtěl dělat auditko na téma závislosti na Písmákovi, že by se rýsovalo tady ?
:-) Čaj o Písmákovi... Že?
░▒▓-_-▓▒░
:o)))))))nemůžu než se smát..brááááááškooooo:o))))))))))))))))))))!! myslim že ti rozumim...teď nemyslím té básničce...myslím tvému návratu:o))) (tu výšku si nabral až neuvěřitelně rychle!!!:o)
a samozřejmě...nemůžu než si jít poslechnout to ticho rozvíjejících se lístečků na dně hudby....
☼♥!!!
Šílka Ti rozumí Azi, já možná taky, a Ty si taky rozumíš ? :o))
je to bezva, že jsi zpátky.......ůjá jsem Ti na to nalítla, že odejdeš, i když .......
Kastel : i Ty jsi tady a víš, že kdo sem jednou o p r a v d u zapad , těžko písmáčky opustí ???
Takový společenství hned tak někde nenajdeš..........
To je dobře. Tip za čaj i comeback.
:-)))))))))))))))))))))) Dííííííííííííííííííííííííííky vám všem... A hele Šílená sestřičko, právě tady poslouchám tvoje mantry... mmmmmmm..... úplně nejlepší je to úúúúplně potmě, se sluchátkama..... když se blíží půlnoční hodina...... mmmmmmmmmmmmm.......... HUDBA ČAJE je jenom o maloučko lepší.... a TICHO..... to je lepší sice o hodně, ale to už je trošku jiná kategorie... ;-)))))))))))
Wikoušku, tobě moc díky za podporu!!!!!! MTMR!!!!! :-))))))))) Samozřejmě i Wopimu, ale to se rozumí samo sebou.... ;-))))))))) A jestli si rozumim..... to nevim... úplně ještě asi ne... ale to přííííde... :-)))))))