Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSupernova
22. 03. 2008
13
31
6156
Autor
Oldjerry
31 názorů
Norberte - to je fakt dost i na mých 190cm, ale věř : nejím mnoho - je to synergický účinek genového dědictví a výkonného metabolizmu (:-D)
sunsester - i jedna hvězda potěší...
sestricka.slunicko1
25. 03. 2008
Norberte - kurňa nejsi žiadne hovädo, či čo si to napísal, to iba akási túha po familiernosti. Niekedy se nezadarí...
Vo mne je tých atómov o niečo viac - mám 124 kil.
Zvedavko - niektorým aj tie núly volačo hovoria...
Zdravím vás oboch
prehnaná sebakritka
ozaj ešte k tým nulám a atómom:
Keď zoberieme do úvahy, že atómy sú poskladané z elementárnych častíc, medzi ktorými sú obrovitánske medzery a vzdialenosti, pomaly zisťujeme, že tá naša hmota je vlastne skoro - ktovie či aj nie úplne - nič a medzi nimi rôzne sily, ktoré to "nič" držia pohromade
Norbert_ex -
děkuji za avi, ta čísla mě skutečně ohromila, ztrácím se v nich, ale přiznám se, že vesmír je mi hodně vzdálený. Raději zůstávám na Zemi a zajímám se o dění na jejím povrchu i v nitru :-)))
nečakám odpoveď :) Norbert nás uvádza do úžasu tým, že spomína čísla rôznym počtom - bezvýznamných čísel - núl...
Norberte - teď jsem si teprve uvědomil, žes to opravdu psal Vesuvance ... Kotě ? to jsi jí určitě potěšil, kotěti je přes šedesát let...jinak souhlasím, že jsou to vše jen spekulace více, či méně pravděpodobné z pohledu dnešních ještě stále velice útržkovitých vědomostí. I ta fotka - já ji prezentuji jak jsem ji získal : jako doklad pořízený scvětově proslulou observatoří, kterou by asi nikdo nepodezíral z plagiátorství. Otázka je, zda ji skutetečně pořídili na Mont Palomaru.... výbuch byl údajně vidět v místech s nízkou sv+ětelnou difuzí pouhým okem.
zvedavko - nevím, kam míříš s tou otázkou. Nevím, na co přesně mám odpovědět.
Norberte - nejnovější aproximatický výpočet počtu atomů v naší galaxii : výsledek je cca 1 x 10na 84, mne neohromíš. Jen kdyby mi dali takhle velký důchod a to myslím nehrozí... To není hypotéza, zpráva o tomto výbuchu byla i na inetu předvčírem a snímek je autentický z Mont Palomaru.
Ostatní : každou návštěvu si považuji - děkan
pěkně napsané, to číslo v prologu je nepředstavitelné :-))) TIP a dík
Úžasné představy :-)*
a jak jsem přemýšlela o vesmíru, připomněla se mi Želva z Kingova románu "To", která říká: "Já jsem stvořila vesmír, synu, ale neměj mi to za zlé, měla jsem bolení břicha..."
já měla na mysli, že věřím, že tys to nebyl...
a na tvou otázku - asi byl, jen ještě neměl syna :-)
...sem se zaradoval, ze Zelezny senior uz sel konecne "do teplaku".))...
..."odvracena strana vesmiru" je dobre absurdni..:)--
no, ani sem se nak nelek..:)
*