Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNapospas
24. 03. 2008
12
26
4382
Autor
oleandr
Potok času kolébá se
na dvou bárkách
černobílých stran
vtělených
v zápor a klad
na miskách vah
vytváří sezániku
napospas.
Většímu blíž
vzdálenému dál
protéká...
26 názorů
Rozcházíme se v názoru na základní věci v téhle debatě, domluva je z mého pohledu nemožná. Proto už taky nebudu pokračovat - můžeš si třeba myslit, že mi došly argumenty. Ne - jen nechci mrhat čas na věci v podstatě nedůležité...
Ať se ti daří.
černá_lovkyně : tady je třeba ještě něco vysvětlovat ? neřekl bych....promiň že ti oponuji, ale prosím : odvolávat se na amatérském serveru na špičky světového písemnictví ti připadá adekvátní ? tak to jsem asi dost ?
Č_L : To už vypadá líp - právě, že se nedá dost dobře definovat co je a co není poezie (s výjimkou krystalicky čistých zhovadlostí). Takhle se to dá pochopit... Jo.
Teď ještě ten druhý vstup, který jsem překouk... to jsou hrbolatá zdůvodnění tady srovnávat se světovými autory je jaksi neadekvátní. Jestli má nějaký nedostatek - pro mne - je až moc úsporná a ty zámlky jsou až příliš dlouhé.
černá lovkyně - co je poezie, že se mu ak vytratila ? Já bych řekl, že sama jsi popřela to své tvrzení hned následující větou. Má to atributy poezie...
lovkyně i tak by se to dalo říci, ale zdá se, že tě až tak nezaujala... a co máš na mysli tím rozčilujícím prvkem
ramia díky
jsem rád, že zatím mám čím překvapit...
jinak všem díky za poznámky
Oldjerry dík za klub
Znie to ako dávny OCEÁN...nic blíž nic dál...čas..na miskách vah..protéka...
Veeriiaann
25. 03. 2008
I mne překvapuješ pokaždé znovu, zajímavé čtení, byť optimismem zrovna nehýří... */
Vždycky mě překvapíš. (Ne těmi zápory, klady, protiklady, ale obraz potoka kolébajícího se na bárkách... !* )
ale nemám zavázané oči.(ot.: a co malé? asi jak gravitace, oběžnice...)tip*