Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePohádková
01. 04. 2008
6
31
3499
Autor
j_i_r_i_k
Princezna Lada s hvězdicí v čele,
pro ni už zítra nezačne den,
princátko Radovan čumí jak tele
a mstitel zapíská requiem.
31 názorů
I na den dětí? Tak to jsem rád, že jsem neměl čas zapnout telku, díky za varování pro příští rok. :)
Výborně, to mám půl roku na to najít tvůj kalendář a spálit ho... Sakra, tohle jsem asi neměl psát, kde je na klávesnici delete?
Vyprávět? Já? No řekla sis o tom sama, máš to mít... :) Ale pod podmínkou, že se připomeneš, bo v dnešním vedru si určitě nejsem schopen vytvořit jakoukoliv asociaci s Vánoci. :)
No jo, když člověk deset let rok co rok vidí o Vánocích tu samou pohádku, musí se buď zbláznit, nebo se s tím alespoň symbolicky vypořádat. :)
papouch: Teda že zrovna Ty, to jsem poctěn. :) Leč obávám se, že napsat něco srandovního na objednávku... z toho by nebyla blbůstka, ale blbost.
napiš zas něco srandovního
na Písmáku je smutno a hromady plytkých póvlů
martinez: Co takhle? Ať je to ještě sarkastičtější. :) A ten ohnutý plech jsem snad taky vyklepal.
aj to možeš esi to u básnění stíháš... :o)
a já vyrážím taky do práce... zatím ahoj :o)
No jooo, máš pravdu, a to jsem sám bojovník za preciznost rytmu u blbůstek, stydím se, moc se stydím. Zamyslím se, zda to nepoladím. :)
je to teda přes tu tragičnost úsměvný, jen mi tam nesedí rytmus /v čele x jak tele/ - což mi u vázaných veršů va... já vím že je to blbůstka ale aj ta má svý práva, si myslím :o)
to nejsou pohádky - nasrat na takový pohádky. ať žije medvídek pů a ostatní pacifistický stvoření .. :-)
jt: No jo, ale dneska je jiná doba a pohádky, kde nelítají vzduchem hvězdice a ticho nerozrážejí roje kulek, prostě nefrčí...
Usmáty_autor
05. 04. 2008
to je smutný! tomu tip teda nedá
m!
... hele to "s hvězdicí v čele" mi evokovalo - parní lokomotivy za bolševika musely mít všechny na uzávěru dýmojemu (tedy v čele) véélkou rudou hvězdu :-) ..- a jak to za bolševika bylo vše padlé na hlavu - ty hvězdu měly i lokomotivy UNRRA západní provenience a i ty, co byly vyrobené ještě za Franze Josefa ... :-) Noale to jsem se rozkecal víc než Honzyk.. už držím zobák :)
"v cele", to je jako by byla strelena....:))
...evokuje nalestenou kulku...
aha, tak vono je po ni...?...no, to je jina!:)))...zajimavy, jak hned po prvnim radku infantilne jsem si nemoh predstavit, ze by ji moh taky nekdo (uz konecne) picnout...*/*