Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePár lidí z ostravy?
31. 03. 2008
2
68
2034
Autor
Specus
Našlo by se pár lidí, kteří by měli zájem se více méně pravidelně scházet(ne na rande semnou :) ) ... a udělat si takový více méně neoficiální klubík? Pokud byste měli zájem, určitě se ozvěte :)
68 názorů
Omlouvám se s hlavou od popela všem ... zasekl jsem se v práci ... nechutné, já vím ... snad někdy jindy, taky je mi to líto ...
Alma Perdida
19. 04. 2008christopher kenneth
19. 04. 2008
Specus kdes byl??????????????????
Já tam byla a tebe jsem rozhodně nepotkala!!!!!
christopher kenneth - doufám že to doma přežili :)
Navrhuji, aby všichni vzali i své alterego. A navíc to můžem kdykoli zopakovat :)
christopher kenneth
16. 04. 2008
No já určitě, ještě abych chyběl :) ... jinka jak jsem psal, 18. je asi ideální termín, dorazím tam po páté, protože pojedu rovnou z práce ... jinak teda asi nejlepší bude, když ten, kdo příjde první, dá nějak najevo, kdo je ... takže navrhuji třeba nějaké vypreparované zvíře. Třeba růžového vycpaného medvěda asi nikdo nepřehlídne, žejo :) ...
sestricka.slunicko1
16. 04. 2008sestricka.slunicko1
16. 04. 2008
Já jsem se již omluvil, mám práci, ze které se ne vždy mohu uvolnit. Poprosím však, kdyby mi pak kdokoliv z vás napsal zprávu, jak vše proběhlo, kdo se účastnil, apod. Jsem ochoten napříště pomoci takové formě setkání, kde by literatura měla jasně navrch, zatím, pokud jsem se občas doslechl, jde spíše často o spontánní a nijak zvlášť dobře organizována setkání s přátelským pokecem, kde pro prezentaci vlastní tvorby a diskusi o ní, třeba pak už jen kuolární, schází větší trpělivost.
A znovu upozorňuji ty z vás, kdo stojíte o častější akce, na velmi přátelské sdružení okolo knihovny v Havířově, kde jde o literaturu a současně velmi vstřícnou atmosféru. Pokud má někdo zájem, nakontaktuji vás. Já sám jsem jen občasným účastníkem těchto akcí.
A vám všem přeju hezký sraz
christopher kenneth
15. 04. 2008
to ještě nezjistili,co to je
asi to bude nějaká mutace
kolik máš prstů na nohou?
Pišta_Hufnágl
15. 04. 2008Pišta_Hufnágl
15. 04. 2008
kurnik šopa, proč s tudma mám čtyři avíza?
já jsem jenom napsal, aŤ si založíte klubíků třeba dvacet, ale hlavně ať roznesete v předposledním kole tu prašivou rudou chátru ,)))
Alma Perdida
15. 04. 2008
Takže Mirror 18.4 zhruba od té 17 hod. Možná dorazím kapku později, podle práce. Jo a poznávací znamení??? Ať neběhám od jednoho stolu ke druhému jako jojo :)
christopher kenneth
14. 04. 2008Alma Perdida
14. 04. 2008
Já su na tom podobně. Udělám si čas, práce počká :) Papouchu škoda že ti to nevyjde... Už jsem ti chtěla nabídnout ubytování u mne s tím, že ti vyčistím klec po našem nebožtíkovi PtákuPtáku agapornisovi... No nic, tak příště:) U mne máš bidýlko volné vždycky, když teda budu doma... :)
Tak v kolik???
christopher kenneth
12. 04. 2008christopher kenneth
12. 04. 2008
18.4. bohužel nemohu, jsem v práci, všední dny do jisté míry omezují účast vzdálenějších, ale chápu, že je obtížné tyto zájmy sladit. Přeji vám dobrou zábavu.
sestricka.slunicko1
11. 04. 2008
ok, takže má někdo něco proti Miroru? Byl jsem tam a taky se mi tam líbilo :) ... takže jestli nemá nikdo nic proti :) ...
Alma Perdida
06. 04. 2008christopher kenneth
06. 04. 2008
A Mirroru mají Aztéka v Alpách :) Ale jinak je mi to jedno. Zahuleno je bohužel všude...
christopher kenneth
05. 04. 2008christopher kenneth
04. 04. 2008Pišta_Hufnágl
04. 04. 2008
ok, vidím, že se to s termínem lehce komplikuje :) fajn, uděláme to takhle ... 18.4., 25.4., 26.4. tyhle termíny mám volné já :) ... takže asi bude nejlepší udělat nějaký kompromis :) ... a slečny se hlaste Papouchovi, u které může přespat :)
V květnu tu nebudu, takže 18.4. bych nejspíš mohla. To bude asi poslední vhodný termín pro mou osobu. A Hobit je v pohodě, to je fakt :)
sestricka.slunicko1
04. 04. 2008
No, vidím, že zájem by byl, takže asi bude nejlepší si už určit nějaký termín, kdy bysme se srazili a uvidíme :) ... takže co byste byli bývali řekli na 18.dubna? A čekám návrhy, kde :) ... myslím, že by nebyl špatný Hobit nebo dílo, tam je dost místa a relativně klid :) ...
Alma Perdida
03. 04. 2008christopher kenneth
03. 04. 2008sestricka.slunicko1
03. 04. 2008Pišta_Hufnágl
01. 04. 2008
taky koukám :) ... to je to obnovování stránky ... někdo mi to kdysi říkal: "Synu, stránku-li obnovíš, dvakrát se vyslovíš. Střez se Obnovování stránek a kouření marihuany po ránu." ... jo, tak nějak ... Pišto a Papouchu, jsem rád, že jste se ozvali ... sice celkem koukám, když jeden má být z Prahy a druhý z Brna ... :)
Pišta_Hufnágl
01. 04. 2008
Lidi, vy mi děláte radost :) ... myslím, že naprosto ideální bude skloubit poezii, prózu a umění vůbec s pivem, vínem a alkoholem vůbec. Kdo je pro, ať se hlásí :) ... nemám rád velká sdružení, ani oficiality. Chci hlavně dát dohromady skupinku lidí, kteří si budou rozumět a z tvůrčího hlediska si pomůžou a podpoří se... a uvidíme, jak se to vyvine :)
P.S. A Muesso, ty jsi samozřejmě vítaná ;-)
Pišta_Hufnágl
01. 04. 2008
Lidi, vy mi děláte radost :) ... myslím, že naprosto ideální bude skloubit poezii, prózu a umění vůbec s pivem, vínem a alkoholem vůbec. Kdo je pro, ať se hlásí :) ... nemám rád velká sdružení, ani oficiality. Chci hlavně dát dohromady skupinku lidí, kteří si budou rozumět a z tvůrčího hlediska si pomůžou a podpoří se... a uvidíme, jak se to vyvine :)
P.S. A Muesso, ty jsi samozřejmě vítaná ;-)
a ve Svitavách je hospoda, kde dělá můj kamarád - dvanáctka za šestnáct, patnáctka za devatenáct
Pišta_Hufnágl
01. 04. 2008
Petře,
jsem první, kdo se rád účastní, pokud to ovšem bude především a téměř výhradně o poezii, próze a třeba i o jiném umění.
Nicméně v Havířově při městské knihovně již existuje nesmírně sympatické sdružení okolo knihovnicepaní Jindry Zlámalové a dělají každýrok řadu akcí aje tam moc hezká atmosféra. Jinou skupinou je Bohuíně klub Maryška, také dělají jednu až tři akce ročně. To jen, abys byl v obraze.
klubíků si udělejte třeba dvacet, ale hlavně zničte ve 29.kole tu rudou verbež +)))