Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTri hodiny
03. 07. 2001
6
0
1194
Autor
Sýkorka
Tri hodiny
so srdcom z révy
dozrievam
na tvoj príchod
Tri hodiny
netrpezliviem
ako jesenné lístie –
odlietam späť do zeme
Tri hodiny
v rozrušenej túžbe
piť splývanie
z vlastných studní!
Tri hodiny
sa pretváram
v srdce – révu,
rozkvitnem ti
Len keď zotrváš...
Bez obav vy to ani neslo ... ach jaj, Slivkos. Neistota je male peklo a obavy cesta do prazdna. Carpe diem, malicka, zijeme (aspon zatial mi nic inak nenasvedcuje) iba raz. Ale ved ty to vsetko vies ...
A nijaké obavy !! :o))) Prevnetívne síce upozorňujú, ale zväčša skôr pokazia to, čo máš ! :o) MTR !
Bixíček, ten záver je taká malá obava ... To bude OK, uvidíš. V piatok spolu robíme :o)))
Páči sa mi to...srdce z révy - to som ešte nepočula, preto ma to o to viac oslovilo, sestrička...záver mi trochu nesedí, ale celkovo a pocitovo - mnoho pekných obrazov...netrpezliviem ( taktiež, práve teraz !! ) ( A v práci sú nechutné fofry a jeden človek na mňa stále v telefóne kričí - des ! Skoro do sĺz !! )...
Je to krásne... ten, ktorému rozkvitneš, musí byť naozaj veľmi, veľmi šťastný...
Len technicky, prosím Ťa, Sýkorka, troška väčšie písmo... toto sa nie veľmi dobre číta... aspoň mne...
a dozrela si vo víno, ktoré musí chutiť aj bohom!
(netrpezliviem, srdce z révy, splývanie vlastných studní - sýkorka, kde lietaš po podobné nádhernosti?)
T.