Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBublifuk
06. 04. 2008
2
13
1565
Autor
ArtRoza
Tvoje slová
sú ako bubliny
Krásne
dúhovo
prázdne
nič.
o o o o o o
13 názorů
a grafomani maju vecny problem s pisanim a filozofovanim nad blbustkami, z ktorych zostavuju psychologicke posudky celeho ludstva, alebo jeho polky :)
Ale take uz komplexne posudky byvaju, z casti su realne a z casti imaginarne :)
Bic, to je fakt zaujimavy postreh... A pravdu mas (vo velkej vacsine pripadov). Ono to bude o.i. asi aj tym, ze zeny pisu, ked su nestastne a muzi, ked su stastni. (aj ked to je mozno az trosku moc zovseobecnene:)
Inac blbustka pekne farebna :)
Jsem si teď vzpomněl na něco, co pořád tvrdím. Muži ve svých básních ženy oslavují a ženy ve svých básních mužům nadávají. Unavený jsem z obou verzí. (Přesto ta Sen o pomstě se mi líbila, protože jsem si tam nepředstavil muže, ale člověka.)
Pista >> Bodaj by :)
j.nick>> odhliadnuc od vztahovacnosti, sa smejem ;)
vsetci>> je to len blbustka, bublifukom sa dych vyrazit neda;) Kazdopadne, vdaka za vas cas a koment. A pekny dnik ;)
Honza_Princ
07. 04. 2008
to mi připomnělo hlášku z jednoho k popukání stupidního filmu:
"tvé lži jsou jako banány...
přicházejí ve velkých žlutých trsech.":))))