Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sedadikovi
07. 04. 2008
14
36
4130
Autor
Honzyk
Jak rychle zvyknem si příjímat něžnosti
pozornosti
Jako něco
co v kapse už a nač myslet netřeba
Jako na večerní zprávy o bouračkách
Samozřejmost si pak sedne do toho nejlepšího křesla a přijde bolest
Naštěstí smete nás do pláče
A ten když uvnitř neustane
ztracenýho není vůbec nic
36 názorů
rozdupanésrdce
12. 01. 2011
...a to bys, Bertiku, zasejc mel:)))...mozna...ja nerad radim, ale silene, se tomu dycky vyhnu : ono to ani, myslim, nejde : ..:)))..tak jen takova pozn.
ještě ho mám nafocenej pravdivěji, tady je do studena víc...
není smutnej je jarní...:)
...nevypada tak smutne, jak mi rikala trafikantka teda...daddy:))...ahoj!:))
Berte,ja zazmatkoval a reagoval na jinej zahonek: ted uz oba vime...)))...ale strejda je neznej...on jen tak drsne vypada, vis..? Rikam mu "medvi", a v bilym chodi jen doma, v IKEM ve svetru, ...on totiz tvrdi, ze jeho pes z utulku, Bobina, je rasistka:)))
ahoj.honzyk.
Bertiku, klid, ano...?.)))---fetaku:)))D
...to poslal jsem dadikovi: na papundeklu tempera,pastel, ale to vse na faci tam nalepenym...si slehni trosku toho pismackyho koreni...cau!:)))
...nene, nastesti...plac tady uleva....i muj strejda, psychiatr, vis, jsem se u nej doma jednou rozbrecel, a von mi rikal: jo, jen brec, to my psychiatri radi vidime....jsem teda malem hned prestal..:))
To je hrozně pravdivý a taky pěkný. Přeju hodně plyšáků tobě i Dadikovi... :-)*
stara mama...:jiste chutna starenka: zaregistriovala se za 10 vterin...a sup.)))
ne/lzi